مرور بیست سال برنامه سازی در شبکه سه سیما

دومین قسمت از برنامه تلویزیونی "سه ستاره" به تهیه کنندگی احسان علیخانی کارنامه بیست ساله شبکه سه سیما را در حوزه برنامه های تلویزیونی مرور می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، دومین قسمت از برنامه تلویزیونی "سه ستاره" به تهیه کنندگی احسان علیخانی کارنامه بیست ساله شبکه سه سیما را در حوزه برنامه های تلویزیونی مرور می کند.

برنامه های تلویزیونی دیروز امروز فردا، سمت خدا، فوتبال برتر، کوله پشتی، گلخانه، ماه عسل، نود، ویتامین 3 و هفت به عنوان 10 برنامه برگزیده از سوی هیات داوران این برنامه مورد قضاوت و ارزیابی مخاطبان قرار می گیرند. 

فرید شب خیز، حسین رفیعی، علی   صراف،  محمدحسین رنجبران، مهدی هاشمی، مزدک میرزایی، حسین فردرو، مسعود روشن پژوه، مهدی زمانی بیدختی ،کاظم احمدزاده و میثم آقابیگی به عنوان برنامه سازان و مجریان این شبکه در سه ستاره حضور می یابند. 

این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به مناسبت بیست سالگی این شبکه، از بیست اثر و هنرمند در تاریخ فعالیت این شبکه تجلیل می کند. برگزیدگان این برنامه به رای مردم در ویژه برنامه تحویل سال حضور می یابند. احسان علیخانی تهیه کننده این برنامه است و اجرای آن را محمدرضا حسینیان به عهده دارد.

پخش این برنامه تا جمعه 16 اسفند هر شب ساعت 20.15 دقیقه از شبکه سه سیما  ادامه دارد .

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار