مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

وحشت آمریکا از پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران/نباید از خصلت خصمانه آمریکا علیه ایران متعجب شد

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: آمریکایی‌ها از تغییر ذهنیت افکار عمومی جهان نسبت به جمهوری اسلامی ایران پس از مذاکرات هسته‌ای به وحشت افتاده و می‌خواهند از طریق ادعایی همچون نقض حقوق بشر، مذاکرات را تحت شعاع خود قرار دهند.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا درباره نقض حقوق بشر در ایران اظهار داشت: اخیرا آمریکایی‌ها از موفقیت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای بسیار نگران شدند به همین خاطر آنها از هر طریقی با به راه انداختن هیاهوی سیاسی به دنبال تاثیرپذیری ایران از سیاست‌ها و تصمیمات خود هستند.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای ایران تاکنون بهانه‌ای برای پیشبرد اهداف خصمانه آمریکا بوده است، گفت: با توجه به روند مثبت مذاکرات، آمریکایی‌ها به دنبال پیشبرد برنامه‌ها و توطئه‌های خود از طریق تکرار رویکردها و ادعاهای کهنه‌ای همچون نقض حقوق بشر در ایران هستند.

این فعال سیاسی بیان داشت: آمریکایی‌ها از تغییر ذهنیت افکار عمومی جهان نسبت به جمهوری اسلامی ایران پس از مذاکرات هسته‌ای به وحشت افتاده و می‌خواهند از طریق ادعایی همچون نقض حقوق بشر، مذاکرات را تحت شعاع خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه نگرانی آمریکا از استقلال جمهوری اسلامی ایران است، گفت: هراس از پیشرفت‌های ایران بدون وابستگی به غرب موجب شده تا آن‌ها از هر طریقی با سنگ‌اندازی جلوی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را بگیرند.

مطهری‌نژاد ادامه داد: آمریکایی‌ها در دنیا به عنوان کشوری بی‌آبرو مطرح هستند و می‌خواهند با بدست آوردن مسئله‌ کوچکی در ایران آن را بزرگ جلوه دهند تا بدین طریق به اهداف خود دست پیدا کنند، لذا نباید از خصلت خصمانه آن‌ها تعجب کرد و بنابراین جمهوری اسلامی باید روحیه استکبار‌ستیزی خود را حفظ و تقویت کند.

عضو حزب مردم‌سالاری ادامه داد: سیاستمداران ما باید با رصد کردن آخرین اطلاعات از جنایات آمریکایی‌ها، تخلفات آن‌ها را در دنیا از طریق رسانه‌های مستقل خبری منتشر کنند، چرا که عملکرد واکنشی ما آن‌ها را در به راه انداختن جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی مصمم‌تر می‌کند.

مطهری‌نژاد گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از ظرفیت اطلاع‌رسانی دنیا حداکثر استفاده را ببرد، چرا که چنین عملی قطعا با تاثیرگذاری‌های مثبت آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی خواهد کرد.

عضو حزب مردم‌سالاری به همکاری میان شبکه‌های رسمی جمهوری اسلامی ایران با شبکه‌های مستقل دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: گسترش روابط و همکاری‌های خبری میان رسانه‌ها و شبکه‌های داخلی با برنامه‌ریزی‌های مدون قطعا ما را به اهدافمان جهت نشان دادن ماهیت استکباری آمریکا در نزد افکار عمومی جهان یاری خواهد رساند.

وی بیان داشت: مسئولان و دولتمردان باید در این زمینه سعه‌صدر بیشتری از خود داشته باشند و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای در دنیا انحصار استکبار را از بین ببرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار