سردار سلامي:

دفاع مقدس ميلاد يك تمدن و هويت جديد است

جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:دفاع مقدس ميلاد يك تمدن و هويت جديد و شاهد وصال يك حادثه بالاتر از تصور انسانها بود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سلامي جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ما در ابتداي اين همايش با چهره چين و چروك خورده كساني كه درخشان ترين صفحات دروان تمدن ايران تا امروز برخورد مي‌كنيم كه فرماندهان و پيشكسوتان بزرگي از ارتش و سرداران پيشكسوت سپاه، كساني كه سينه‌هايشان بستر نهان اسرار و شكوه و مقاومت بي‌بديل از حيات بشرند.

وي ادامه داد: بعضي از واقعه‌ها و شخصيتها آنقدر عظيم هستند كه زمان قادر نيست آنها را فراموش كند و حصار زمان غلبه كرده و از آن عبور مي‌كند.

جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه عاشورا رفيع‌ترين قله جوشان درجه بشري است حادثه‌اي است كه زندگي قرنها و نسلها را مي‌سازد و با شرافت نهفته در حيات انساني، قله‌اي است كه راستيها، صداقت‌ها از آن مي‌جوشد و پيكر انساني را سيراب مي‌كند.

وي تاكيد كرد: هيچكس ريختن آب را روي آب و قطع كردن دستان علمدار كربلا را نمي‌تواند فراموش كند.

سردار سلامي گفت: عاشورا زيباترين جلوه فداكاري و ايثار است. وي تاكيد كرد: انقلاب و دفاع مقدس نيز همانند كربلا نازله‌اي از بضاعت ماست.

جانشين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه دفاع مقدس نيز ميلاد يك تمدن و هويت جديد و شاهد وصال يك حادثه بالاتر از تصور انسانها بود تاكيد كرد: دفاع مقدس باورها و آرمان هاي ما را از ذهنيت به عينيت منتقل كرد.

سردار سلامي با اشاره به اينكه شهدا هم همين‌گونه بوده‌اند گفت: شهدا به گفته مقام معظم رهبري ستاره‌هاي درخشاني هستند كه با آنها مي‌توان راه را پيدا كرد.

وي ادامه داد: شهدا توانستند هنرمندانه جاي مرگ و زندگي را عوض كنند و به حريم اهل بيت وارد شوند. شهدا به ما راه ايستادن را در اين ميدان سخت ياد داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار