سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

انتخابات مجمع دانش آموزی آموزش وپرورش استثنایی برگزارشد

هفتمین دوره انتخابات مجمع هیات رئیسه دانش‌آموزان آموزش و پرورش استثنایی با شرکت منتخبان شورای دانش‌آموزی مدارس استثنایی استان ها در محل آموزش ضمن خدمت پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

 به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران شاهرخ کرم سیما مدیر فرهنگی و پرورشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص برگزاری این دوره از انتخابات گفت: این دوره از انتخابات با شرکت 24 نفر از دانش آموزان مدارس استثنایی استان ها برگزار و در پایان با رأی شرکت‌کنندگان 7 نفر از نامزدها به مدت دو سال به عنوان اعضاء هیأت رئیسه مجمع دانش‌آموزی آموزش و پرورش استثنایی انتخاب شدند.

کرم سیما تصریح کرد: این اعضاء برابر با آئین نامه اجرایی شورای دانش آموزی به عنوان مشاوران دانش‌آموزی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی انتخاب شدند.

گفتنی است : زینب کاویانی، محدثه کریمی،  فاطمه موحدی فر، محمد علی مکارم و هادی تقی پور به ترتیب از استان های خراسان شمالی ، مازندران ، یزد ، اصفهان و آذربایجان غربی به عنوان اعضاء اصلی این دوره از انتخابات شناخته شدند.

مدیر فرهنگی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، رضا حسین خانی از استان آذربایجان شرقی و زهرا خلیلی از استان اردبیل را به عنوان اعضاء علی البدل هفتمین دوره از انتخابات مجمع دانش آموزی استثنایی معرفی کرد.

شایان ذکر است: زینب کاویانی از آموزشگاه نابینایان نیایش شهرستان مانه وسملقان در استان خراسان شمالی نیز به عنوان نماینده دانش آموزان استثنایی به مجلس دانش آموزی راه یافت.

انتهای‌پیام/
 
برچسب ها: انتخابات ، استثنایی ، مجمع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار