عطایی: با تغییرات لحظه‌ای موفق شدیم/بدشانسی پیکانی‌ها، برخورد با کاله بود

تیم والیبال کاله آمل در سومین دیدار مرحله پل‌اف مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور مقابل تیم پیکان تهران به برتری سه بر یک دست یافت.

  بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول مسابقات لیگ امسال هردو تیم 24 بازی انجام داده و از میان این تعداد چهار بازی را در مقابل یکدیگر انجام داده بودند، به همین دلیل دو تیم با شناخت و اطلاعات کامل از هم باری راهیابی به جمع چهار تیم برتر می‌جنگیدند.
 
وی تصریح کرد: برای رسیدن به برد نیاز بود که راهکارهای مناسب از سوی اعضای کادر فنی هر دو تیم بسته شود، در این بازی ما برای برد و غلبه بر حریف احتیاج به تغییرات لحظه به لحظه در ارنج، آرایش تیمی و تاکتیکی داشتیم تا به خوبی از روزنه‌ها فرار کنیم، بازیکنان تیم کاله در این دیدار کم اشتباه تر از حریف بودند و اطلاعاتی را که به آنها داده بودیم را به خوبی در زمین اجرا کردند و موفق به شکست حریف شدند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل یادآورشد: پیکان تیم پرقدرتی است آن‌ها مدعی قهرمانی بودند ولی شانس بدی که آوردند این بود که درمرحله پلی‌اف به تیم کاله آمل برخورد کردند. ما هم درآخرین دیدار، بازی روان تری را مقابل حریف به نمایش گذاشتیم و خود را به جمع چهار تیم برتر رساندیم.

عطایی در خصوص شکست آملی‌ها درست اول بازی گفت: ما مطئمن بودیم که پیکان ست اول بازی را طوفانی کار می‌کند وبه همین خاطر احتمال باخت راهم در این ست داده بودیم وبه بازیکنان تیم گفتیم و آن‌ها با آمادگی ذهنی کامل شکست در این مرحله را پذیرفتند به همین خاطر تیم از هم پاشیده نشد و بازیکنان با همان آرامش روحی اولیه کار را دنبال کردند.

تیم والیبال کاله آمل با کسب این برد به مرحله نهایی راه یافته و باید دیدار خود را در این مرحله را مقابل تیم شهرداری ارومیه برگزار کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عطایی ، موفق ، بدشانسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار