آریایی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمیته "رصد فتنه" در همدان تشکیل شود/ هدف "رضوی‌فقیه"‌ها مقابله با نظام ولایی است

عضو مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه هدف "فقیه‌رضوی"‌ها مقابله با نظام ولایی است، گفت: پیشنهاد می‌دهم کمیته "رصد فتنه" در همدان تشکیل شود.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به سخنان اخیر سعید رضوی‌فقیه در دانشگاه همدان گفت: معتقدم فتنه 88 نه تنها خاموش نشده بلکه ادامه دارد و این سخنرانی نیز در امتداد فتنه 88 مطرح شده است.

وی افزود: این‌ها می‌خواهند هنجارشکنی و تابوشکنی کنند تا برای حرکت‌های بعدی برنامه داشته باشند.

عضو مجمع نمایندگان همدان با بیان اینکه هدف "فقیه‌رضوی"‌ها  مقابله با نظام ولایی است، گفت: فعلا در حال حمله به پروبال هستند که می‌بینیم به مجلس خبرگان و شورای نگهبان می‌تازند و بنا دارند پله به پله به هدف نهایی خود برسند.

وی ادامه داد: نباید مسئله را ساده بگیریم و همان طور که آیت‌الله نوری همدانی گفته‌اند باید تا قطع کامل فتنه ساکت ننشینیم.

آریایی‌نژاد در ادامه، پیشنهاد تشکیل کمیته "رصد فتنه" در استان همدان را ارائه کرد و گفت: این کمیته باید موضوع را بررسی کرده و اگر جایی نیاز به اعتراض عمومی است آن را هدایت کند و در جایی که نیاز به برخورد قاطع است وارد عمل شود.

وی اظهار داشت: باید ما هم در مقابل برنامه‌ آن‌ها برنامه داشته باشیم و به طور ریشه‌ای موضوع را رصد کنیم.

نماینده مردم ملایر اظهار داشت: روز گذشته با نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار استان همدان با حضور جمعی از نمایندگان استان جلسه‌ای داشتیم و استاندار همدان قول داد این آخرین اتفاقی بود که افتاد و تکرار نخواهد شد.

آریایی‌نژاد خاطر نشان کرد: در حال حاضر این طیف زیر لوای اصلاح طلب‌ها به میدان آمده و سعی می‌کنند هدف خود را نهایی کنند و لذا ما باید با تشکیل کمیته رصد مواظب رفتار آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار