سارق حرفه‌ای در سرویس بهداشتی دستگیر شد/ مجروح شدن مامور حین دستبند زدن به سارق

سارقی که در حین فرار از دست پلیس به داخل سرویس بهداشتی پناه برده بود، در یک درگیری با ماموران انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 05:30 امروز ماموران گشت انتظامی کلانتری 159 بی سیم طی گشت زنی در خیابان رضا خانی متوجه ولگردی فردی با ظاهری غلط انداز در کنار خودروهای پارک شده که یک ساک بزرگ آبی رنگ نیز در دست داشت، شدند.
 
ماموران  جهت بررسی بیشتر به وی دستور ایست دادند که در همین حین پسر جوان یک قبضه کارد بزرگ را از پشت کمرش در آورده و به سمت ماموران حمله ور شد که مامور کلانتری با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی نمود و متهم را به عقب بازگرداند.
 
سپس متهم ساک دستی خود را به اطراف انداخت و پیاده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز ماموران مجددا با اسلحه اقدام به تیراندازی یک عدد تیر جنگی در منطقه بی‌خطر بصورت هوایی کردند که پسر جوان جهت فرار از دست پلیس وارد یک سرویس بهداشتی در حوالی خیابان 17 شهریور شد و در آنجا قصد داشت تا درب سرویس بهداشتی را ببندد که مامور انتظامی پای خود را پشت در گذاشت و نهایتا موفق به باز نمودن درب سرویس بهداشتی شد.
 
در ادامه یکی از ماموران انتظامی هنگام مهار و دستبند زدن به متهم با سلاح سرد پسر جوان از ناحیه دست چپ مورد جراحت قرار گرفت که نهایتا وی را از سلاح سرد خلع نموده و به کلانتری انتقال دادند.
 
ماموران در بازرسی بدنی از جیب شلوار وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شده و متهم خود را به هویت جمال 23 ساله معرفی کرد و پس از بازگشتن در محل و پیدایش ساکی که همراه متهم بود در  بازرسی از داخل آن یک دستگاه ضبط پخش خودرو که فاقد پنل بوده و سیمهای پشت ضبط که با چاقو بریده شده بود و یک عدد پیچ گوشی و یک جلد مدارک حاوی کارت خودرو پراید کشف گردید.
 
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت سرهنگ محمدحسن خلیلی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به سوابق گذشته در خصوص سرقتهای لوازم خودرو در خیابان رضا خانی و نارضایتی شهروندان از این بابت متهم دستگیر شده به عنوان سارق لوازم خودرو به کلانتری دلالت داده شده و در این زمینه گزارش تنظیم و اقلام مکشوفه تحویل دایره عملیات گردید، و متهم نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
مگه پلیس شوکر ندارد؟
آخرین اخبار