احدی: بلغاری‌ها خیال کرده بودند تیم ما ضعیف است/ لیاقت مدال طلا را هم در بلغارستان داشتیم

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: بلغاری‌ها با خیال اینکه تیم ما ضعیف است سعی کرده بودند در قرعه‌کشی حریف ما شوند که ملی‌پوشان کشورمان با اقتدار آنها را شکست دادند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تورنمنت بوکس بلغارستان با نتیجه خوبی برای تیم ملی بوکس کشورمان به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران فراتر از انتظار ما ظاهر شدند و توانستیم 2 مدال نقره یک برنز را به دست آوریم.
 
 سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان افزود: برخی از بوکسور‌ها بسیار کم تجربه بودند و حتی برای اولین بار مسابقات برون مرزی را تجربه می‌کردند که کسب این نتایج نشان داد مشت زنان ما لیاقت و توانایی بسیار زیادی دارند و اگر در میدان دیده شوند کسب مدال آسیایی هم دور از ذهن نخواهد بود.
 
احدی بیان داشت: تیم ملی بوکس بزرگسالان با 6 مشت‌زن دیگر فردا به مسابقات بوکس آذربایجان اعزام می‌شود در وزن 60 کیلو‌گرم فروتن گل‌آرا، در وزن 69  کیلو‌گرم امین قاسمی‌پور،  در وزن 75 کیلو‌گرم سیاوش امیدی، در وزن 81 کیلو‌گرم مجید حاج عباسی، در وزن 91 کیلو‌گرم رضا مراد‌خانی و در سنگین وزن سجاد‌پور اشرفی نمایندگان کشورمان را در باکو تشکیل می‌دهند.
 
وی ادامه داد: من و حمیدی در کادر فنی و فرج‌زاده به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می‌کنند.
 
*سطح تورنمنت بلغارستان خیلی بالا بود
 
احدی در خصوص کیفیت چنین مسابقاتی و اثر آن بر آمادگی ملی‌پوشان عنوان کرد: سطح مسابقات بلغارستان که آن را تجربه کردیم بسیار بالا بود. ما تصورش را هم نمی‌کردیم که 22 تیم از کل دنیا با بهترین مشت زنان خود در آن حضور پیدا کند.
 
وی افزود: در وزن 49 و 52 کیلوگرم حتی لیاقت گرفتن مدال طلا را نیز داشتیم و اگر داوران بیشتر محبت می‌کردند در فینال طلایی می‌شدیم.
 
سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان تصریح کرد: کشور میزبان با تصور ضعیف بودن تیم ما سعی کرده بود قرعه‌کشی را به گونه‌ای رقم بزند که با بوکسوران ما مبارزه کند در حالی که مشت‌زنان ما با اقتدار آنها را شکست دادند و 2 ملی‌پوش ما حتی به فینال رسیدند.
 
احدی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک شرکت در چنین مسابقاتی به بوکسوران ما کمک می‌کند تا با آمادگی خوبی در بازی‌های آسیایی اینچئون ظاهر شوند و با این تلاش و توانایی می‌توانیم به کسب مدال توسط تیم ملی بوکس در این بازی‌ها امیدوار باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار