رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

۲۰۰ دانشجو از ۱۸ کشور جهان در "دانشگاه علوم پزشکی تهران" تحصیل می‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیش از ۲۰۰ دانشجو از ۱۸ کشور جهان در دانشگاه علوم پزشکی جهان مشغول تحصیل هستند که اکثرا در مقطع دکتری حرفه‌ای می‌باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم روز بین‌المللی دانشگاه با بیان اینکه این مراسم برای اولین بار با هدف فراهم سازی شرایطی برای ایجاد غرفه و ارائه دستاوردهای کشور خود برگذار می‌شود، گفت: بیش از ۴۵ سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی از کشورهای مختلف دز این مراسم حضور دارند. 

وی با اشاره به اینکه رایزن فرهنگی آلمان و سفرای کشورهای منطقه و آمریکای لاتین در برنامه حضور دارند، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران بیش از ۲۰۰ دانشجوی خارجی دارد که ۸۰ نفر از این دانشجویان به جز دانشجویان بورسیه در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند. 

جعفریان با تاکید به اینکه دانشجویان خارجی از ۱۸ کشور دنیا در این دانشگاه حضور دارند، یاد آور شد: اکثر این دانشجویان در مقاطع دکتری حرفه‌ای مشغول تحصیل هستند و دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقطع تحصیلات تکمیلی امکان ارائه رشته‌ها را دارد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه در رابطه با نظارت‌های بهداشتی ایام نوروز تصریح کرد: معاونت بهداشتی این دانشگاه توسط دستورالعمل وزارت بهداشت نظارت‌ها را اعمال خواهد کرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: فردا در جلسه‌ای در استانداری نظارت‌های بهداشت و درمان سفرهای نوروزی را بررسی خواهد کرد و بیمارستان‌های این دانشگاه آماده ارائه خدمات هستند به طوریکه در هر بیمارستان پزشک مقیم خواهیم داشت. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار