گزارش باشگاه خبرنگاران از نمایشگاه بهاره حکیمیه:

از تخفیف 10 تا 30 درصدی تا کمبود خودپردازها

در این گزارش کیفیت برگزاری، قیمت کالاها و امکانات نمایشگاه بهاره حکیمه تهرانپارس بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه حکیمیه تهرانپارس در خیابان استخر، انتهای خیابان 244 در 3 ورودی، 12 سالن و 800 غرفه کالای اساسی از 7 تا 17 اسفند ماه از ساعت 10 صبح تا 21 در حال برگزاری است.
 
شکوهی مدیر نمایشگاه و عضو مجمع امور اصناف در خصوص استقبال شهروندان گفت: استقبال شهروندان در مقایسه را چند سال گذشته پرشور و پرازدحام بوده است و طبیعتا این استقبال در روزهای پایانی نمایشگاه بیشتر خواهد شد.
 
وی درباره اقلام عرضه شده در نمایشگاه اضافه کرد: در نمایشگاه کالاهایی از جمله مواد غذایی و پروتئینی، محصولات بهداشتی و آرایشی، خشکبار و آجیل، البسه مردانه و زنانه و بچه گانه، صنایع دستی و سوغات استان‌ها و ... ارایه می‌شود.
 
مدیر نمایشگاه در ادامه تخفیف 10 تا 30 درصدی کالاها در این نمایشگاه سخن گفت و تصریح کرد:جز کالاهایی مانند برنج که در ایران تولید آن کم است بقیه اجناس عرضه شده در نمایشگاه تولید داخلی است و تنوع کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بسیار دیده می‌شود.
 
شکوهی همچنان عنوان کرد: هدف مسئولان اجرایی این است که غرفه‌های توزیع کالاها را ارزان تر در اختیار عرضه کنندگان قرار دهند در نهایت قیمت تمام شده برای مصرف کننده نیز کاهش یابد. استقبال بی شمار شهروندان از نمایشگاه سبب شده تا به سراغ بازدیدکنندگان و شهروندان بودیم و نظرشان را در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه جویا شویم.
 
شهروندان نظارت متفاوتی داشتند و می‌گفتند: سالن‌های خشکبار، شکلات، البسه بچه گانه، کیف و کفش مناسب و با کیفیت‌تر از دیگر سالن‌ها دیگر  هستند.
 
بعضی دیگر از شهروندان در گروه‌های سنی مختلف بر این عقیده بودند که قیمت کالاها در مقایسه با سال گذشته و فروشگاه‌های سطح کشور بهتر و ارزان تر عرضه می‌شود.

مشاهدات خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاکی از آن است که برگزاری نمایشگاه حکیمیه در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌ها در سطح شهر از نظم بهتری برخودار بوده است.

عده‌ای نیز از کمبود دستگاه‌های کارت‌خوان، آسفالت نبودن زمین نمایشگاه و کمبود امکانات در نمازخانه رضایت نداشتند و محل قرارگیری کارتخوان‌ها را نامناسب می‌دانستند.

در ادامه یکی از غرفه داران کیف و کفش زنانه نمایشگاه گفت: استقبال شهروندان راضی کننده بود و اجناس عرضه شده  تمام تولید داخل است و قیمت کالاها در این غرفه حدود 30 تا 40 هزار تومان ارزان‌تر از فروشگاه‌های سطح شهر است.

نظرات غرفه داران نیز متفاوت بود و می‌گفتند: چیدمان غرفه‌ها در این نمایشگاه همانند سال‌های گذشته نبوده و شهروندان مرتبا در پیدا کردن غرفه‌های مورد نظر خود با مشکل و سردرگرمی مواجه هستند.
 
گفتنی است، که وجود محل بازی‌ برای کودکان، اورژانس، رستوران، آتش نشانی، نیروی انتظامی، پارکینگ خودروها و ارائه فرم نظرسنجی به بازدیدکنندگان از دیگر امتیازات نمایشگاه بهاره حکیمیه به شمار می‌آید.
 
گزارش از آزاده مرادی
انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، حکیمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار