"کریس ایوانس" کارگردانی می‌کند

"کریس ایوانس" بازیگر کارآزموده فیلم‌های اقتباسی تصمیم گرفته بر صندلی کارگردانی تکیه بزند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از "گلاموریا"، "کریس ایوانس" بعد از پوشیدن لباس‌های پلاستیک، کار آزموده فیلم اقتباسی تصمیم گرفته است لباس قهرمانی را از تن در بیاورد و به صندلی کارگردانی بنشیند. او به باطل شدن شش قرارداد فیلمی که با کمپانی مارول داشته، بی‌توجه است و می‌خواهد مدتی از بازیگری دور باشد.   
 
بازیگر کاپیتان آمریکا در مصاحبه‌ای که با مجله‌‌ی گلامور داشته است درباره‌ی مرخصی موقتی‌اش و کارگردانی اولین فیلمش به نام "قطار یک و سی دقیقه" صحبت کرده است.   
 
او به خبرنگار گفته است: دیگر کارم را با مارول تمام کرده‌ام و می‌خواهم مدتی از بازیگری دور باشم.   
 
بعد از حضور در فیلم‌های اقتباسی از کتابهای مصور مثل "انتقامجویان، کاپیتان آمریکا" و چهار شگفت‌انگیز" حالا می‌خواهد پیشه‌ی کارگردانی را تجربه کند.   
 
ایوانس اضافه می‌کند: "حرفه‌ی کارگردانی حرفه‌ای است که برای هر تصمیم و هر حرکتی مسئولید. اگر کارگردانی را تجربه نمی‌کردم واقعا خودم را گول می‌زدم. در حال حاضر کارگردانی برایم وظیفه‌ای خطیر است اما با گذشت زمان بهترین تغییر به شمار خواهد آمد.
 
به نظر ایوانس دیگر شیفتگی دنیای بازیگری را ندارد.  

ایوانس در ادامه می‌گوید: بازیگری یعنی تکه‌ای از پازل بازیگری یعنی کمک به خرید هدیه‌ای که نمی‌دانی آن هدیه چیست؟ پس باید بعد از اتمام پروژه، فیلم را ببینی گاهی لذتبخش است و گاهی تراژیک ." خوشبختانه بازیگر و قهرمان" کاپیتان امریکا" را درآخرین قسمت این مجموعه"کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی" درکنار " اسکارلت جوهانسون" و ساموئل ال.جکسون" خواهیم دید.  

 
انتهای پیام/اق
برچسب ها: سینما ، جهان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.