مدير عامل شرکت پيشرو دريايي خليج فارس؛

خطوط مسافری جدید میان بنادر ایران و کشورهای خلیج فارس راه اندازی می شود

مدير عامل شرکت پيشرو دريايي خليج فارس با بيان اينکه خطوط مسافري جديدي ميان بنادر ايران و بنادر کشورهاي حوزه خليج فارس راه اندازي مي شود ، گفت: قرار است در اين خطوط از کشتي هاي مطابق با استانداردهاي جهاني و با ظرفيت حدود300 نفر استفاده شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران‌ (مانا) ، علي سليماني گفت : مذاکرات خوبي در بخش هاي دولتي و خصوصي انجام شده است که در صورت حمايت سازمان بنادرو دريانوردي و سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي به عنوان متوليان فعاليت هاي دريايي و گردشگري ،سال آينده شاهد راه اندازي اين خطوط خواهيم بود.

علي سليماني افزود : اجرايي شدن اين خطوط باعث رونق سفرهاي دريايي به ويژه سفرهاي بين المللي و همچنين افزايش جذب گردشگر دريايي داخلي و خارجي با توجه به پتاسيل هاي بي نظير کشور از جمله جزاير زيباي خليج هميشه فارس و جنگل هاي حرا خواهد شد.

مديرعامل شرکت پيشرو دريايي خليج فارس در ادامه به تحويل دو فروند کشتي مسافري ساخت اين شرکت و شريک کشتي ساز چيني آن وهمچنين پيشرفت 90 درصدي ساخت شناور سوم براي فعاليت در مسير قشم- بندرعباس اشاره کرد و ادامه داد : اقدامات مختلفي براي تامين شناورهاي مسافري مورد نياز اين منطقه در دستور کار قرار گرفته است که مي توان به سرمايه گذاري براي ساخت شناورهاي آلومينيومي اشاره کرد.

وي سپس با اشاره به حوزه فعاليت شرکت پيشرو دريايي خليج فارس در بخش مشاوره و ساخت کشتي هاي مسافري 100 تا 400 نفره و همچنين شناورهاي تفريحي و گردشگري ، درباره برنامه هاي اين شرکت گفت: قصد داريم به منظور توسعه صنعت گردشگري دريايي و مسافربري دريايي ، انتقال فناوري ، جلوگيري از خروج ارز از کشور ، اشتغالزايي و همچنين توسعه فعاليت هاي خود براساس توافق ها با همکار و طرف چيني به ساخت کشتي هاي مسافري مطابق با آخرين استانداردهاي بين المللي و قوانين داخلي و مجهز به رستوران مجلل ،سالن سرپوشيده و لژ خانوادگي ،ميني شاپ و ...و همچنين شناورهاي مسافربري مورد نياز بخش مسافري کشور اقدام کنيم و آماده مشارکت با شرکتهاي کشتي سازي داخلي در بندرعباس هستيم.

مديرعامل شرکت پيشرو دريايي خليج فارس ادامه داد: در صورت فراهم بودن شرايط و نهايي شدن مذاکرات، از سال آينده کار ساخت شناورهاي تفريحي با ظرفيت 300نفر را در کشور آغاز خواهيم کرد.
سليماني درباره شريک چيني نيز اظهار داشت: اين شرکت که از کشتي سازان بين المللي و مطرح در چين است که توان ساخت سالانه 100فروند کشتي مسافري و تفريحي را دارد.

مديرعامل شرکت پيشرو دريايي خليج فارس همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين‌المللي شناورهاي تفريحي در دبي ، از حضور شركت‌هاي ايراني در اين نمايشگاه خبر داد.

سليماني با اشاره به حضور شرکت پيشرو دريايي خليج فارس نيز در نمايشگاه دبي حضور دارد ، افزود:در اين نمايشگاه که از سه شنبه در دبي برگزار شده است ، آخرين دستاوردهاي صنعت کشتي سازي در حوزه انواع شناورها و قايق‌هاي کوچک از جمله شناورهاي لوکس تفريحي ،سارنده ها و تامين کنندگان تجهيزات دريايي و بخش خدمات دريايي به نمايش گذاشته شده است.
برچسب ها: هواپیما ، دریا ، سفر ، بنادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۶ تير ۱۳۹۵
ان شالله موفق باشید و سربلند
Iran (Islamic Republic of)
عيسى زاده يوسف
۱۹:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
با ارزوى موفقيت براى آقاى سليمانى وكادر ما خواهانه اين طرح هستيم
آخرین اخبار