پنجعلی: مذاکره‌ای با عقیلی انجام نشده است/ برخوردها با متخلفان تبانی سوال برانگیز است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مذاکرده با هادی عقیلی برای حضور در تیم پرسپولیس گفت: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و با هادی عقیلی برای حضور در تیم پرسپولیس صحبتی نشده است.

محمد پنجعلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر تمرکزمان روی سه بازی باقیمانده لیگ برتر داریم و با هیچ بازیکنی از جمله عقیلی برای فصل بعد مذاکره نکردیم.

پنجعلی درباره موضوع تبانی در فوتبال گفت: تبانی در فوتبال وجود دارد و بی ‌دلیل قهرمانی محکوم نشده است اما برخوردهایی که با متخلفان صورت گرفته سوال برانگیز است.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان فوتبال فقط هشت ماه متخلفان را جریمه کردند در صورتی‌که باید آنها را به طور کامل از فوتبال کنار می‌گذاشتند.

سرپرست پرسپولیس درادامه اظهار داشت: از مراجع ذی‌صلاح تقاضا دارم که با متخلفان تبانی برخورد قاطعانه کنند و سطحی با موضوع تبانی برخورد نکنند.

وی در مورد شاهدانش در مورد تبانی بیان کرد:افراد متخلف در هر صنفی وجود دارد و ما نمی‌توانیم آن را انکار کنیم اما تبانی‌ها در داوری نسبت به دیگر حوزه‌ها بیشتر مشاهده می‌شود. بعضی از اشتباهات داوری را قبول داریم اما یکسری از قضاوت‌ها مغرضانه است. من منظورم به همه داورها نیست داوران جزو آدمهای نیک جامعه هستند به هر حال مسئولان باید به موضوع داوری توجه بیشتری کنند.

پنجعلی درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌های سرخابی بیان کرد: خصوصی‌سازی کلید موفقیت فوتبال است. وزیر ورزش و جوانان تمرکزش را روی واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گذاشته است. خصوصی‌سازی راه نجات فوتبال از تمام مشکلات محسوب می‌شود و براین اساس، همه مسئولان ورزش باید حمایت لازم را بکنند تا خصوصی‌سازی صورت بگیرد.

وی در پایان درباره اردوهای تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: براساس برنامه قرار است روز شنبه 9 صبح عازم شمال شویم و در آنجا 2 بازی تدارکاتی با تیمهای منتخب شمال برگزار کنیم. همچنین، روز 27 اسفند ماه عازم ارمنستان می‌شویم تا یک بازی تدارکاتی با تیم شیراک ارمنستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پنجعلی ، لیگ برتر ، عقیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار