به زودي معرفي مي شوند؛

ستاره هاي فناوري در سالي که گذشت

پنجمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران با هدف یادآوری و نمایش اعتبار فعالان این حوزه با معرفی برترین‌های فناوری اطلاعات، فناوری روباتیک و فناوری نانو برگزار می‌شود.


به گزارش دريچه ي فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ رسول عبداللهی دبیر جشنواره ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در پنجمین دوره نشان ستاره فناوری علاوه بر معرفی برترین‌ فعالیت‌ها و شرکت‌های این حوزه از چهره‌های شاخص این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.
دبیر جشنواره پنجم ادامه داد: برگزاري جشنواره ستارههاي فناوري طي سالهاي 88-89-90 و 91  تجربه گرانقدري بود تا ميزباني فعالان و بزرگان حوزه فاوا، فضای مجازی، ربوتیک و نانو در جشن فرش قرمز فناوري ايران، در نمايش شايسته ستارههاي آسمان اين بخش، روشني بخش راه مجموعههاي جوان باشد. رويدادي که به زيبايي گردهمايي چهرههاي نامدار و آيندهسازان فناوري ايران را ترتيب داد تا اميدواري افزونتري به راه پيش روي اين حوزه بدمد.
نامداران گرانقدری از بخش‌های مختلف دانشگاهی، صنعت و بازار با حضور در {جشن فرش قرمز} فناوران ايران زمين شب خاطره انگيزي را رقم زدند، درخشيدن و ستاره شدن؛ همراهي اين جشن و حضور در جمع ستارههاي فناوري ايران بعنوان افتخار آفرينان بينالمللي اين مرز و بوم بطور حتم آثاري مثبت و در خور توجه براي شما در پي خواهد داشت.
عبداللهی هدف از برگزاري جشنواره ستارههاي فناوري را بهانهاي براي يادآوري و نمايش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوري ايران برشمرد و اظهار داشت : براساس مبحثي در حوزه مديريت به عنوان مديريت اعتبار که صاحبنظران آن را وظيفه اصلي روابطعموميها و بازريابيها ميدانند؛ سابقه، محصولات، سازمان، کارکنان و مديران بازيگران اصلي حوزه مديريت اعتبار هستند. در اين ميان نقش اصلي به عهده مديرانعامل، بخشهاي بازاريابي و روابط عمومي است که اعتبار را ايجاد، نگهداري و مديريت نمايند و در نهايت ما هم با معرفي اعتبار ايجاد شده در عناوين مختلف در اين جشنواره به معرفي بيشتر و بهتر توانمنديهايشان عمل نماييم.



عبداللهی ادامه داد: جشنواره ستارههاي فناوري تنها جشن فرش قرمز حوزه فناوري کشور به شمار مي رود و از اين رو طي برگزاري در سه دوره گذشته به خوبي مورد توجه رسانهها و فعالان اين حوزه قرار گرفته است. بازخورد رسانهاي برگزاري اين جشنواره از اسفند سال 1388 تا به امروز در تمام فرصتهاي تبليغاتي تلويزيوني - مکتوب و اينترنتي دريافتکنندگان نشان ستاره فناوري به تک رار نمايش داده شده است.
گروه برگزار کننده جشنواره متشکل از کميته تشريفات، کميته روابط عمومي، کميته فني،کميته اطلاعرساني و تيم داوري و نظرسنجي بوده که براساس برنامهريزي اوليه و هدف گذاري جشنواره نسبت به اجراي آن اقدام مينمايند.
برگزاري جشنواره ستارههاي فناوري با مديريت شرکت عصرفناوري اطلاعات و ارتباطات ICTAGE با همکاری مجتمع فنی تهران – مجتمع کامپیوتر پایتخت – باشگاه هواداران برج میلاد و شرکت آریاگستر( مجموعه وب سایت‌های پرشین بلاگ) با حمايت سازمان فناوري اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – کمیته ملی روبوکاپ – ستاد توسعه نانو تکنولوژی -سازمان نظام صنفي رايانهاي کشور به انجام ميرسد.



گفتنی است : گروه بندي موضوعي نامزدها بشکل ذیل اعلام شده است:
به طور کلي نامزدهاي مورد نظر در جشنواره ستارههاي فناوري ايران در چهار گروه فناوري اطلاعات –فناوري ارتباطات – فناوری روباتیک - فناوري نانو دستهبندي ميشوند. در اين دستهبندي از ارايهدهندگان کالا، خدمات، نوآوريها، چهرههاي نامدار و همچنين آيندهسازان فناوري کشور تقدير بعمل خواهد آمد.

برچسب ها: دریچه ، خبر ، فناوری ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.