در خانه تکانی عید از نظافت "اسباب بازی کودکان" غافل نشویم

یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهند یک از بزرگترین منبع آلودگی و ویروس‌ها که به احتمال زیاد شستشو و تمیزی آن‌ها را شما هم از یاد برده‌اید وسایل بازی و عروسک‌های کودکانتان است.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ عروسک‌ها و اسباب‌ بازی‌هایی که کودکانتان هر روز با آن‌ها بازی می‌کنند، بیشتر از هرچیز دیگری نیاز به شستشو دارند و از تمیز کردن این وسایل در خانه تکانی عیدتان نباید غافل شوید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند هنگام نظافت و خانه تکانی باید به همه چیز توجه داشته باشد و به خصوص باید وسایلی را تمیز کنید که زیاد با آن‌ها سر و کار دارید، زیرا مطالعات اخیر محققان نشان می‌دهد این وسایل می‌توانند باعث "انتقال ویروس" و یا باکتری شوند.

اسباب بازی‌ها چون تقریبا با فرش و سرامیک محیط خانه در تماس‌اند، از حجم زیادی از آلودگی‌ها برخوردار هستند و کودکانتان با بازی‌های مداوم با آن‌ها ممکن است سلامتی شان به خطر بیافتد.

نتایج مطالعات نیز نشان می‌دهند آب و صابون بهترین شوینده برای تمیزی اسباب بازی‌ها و "عروسک‌های کودکانه "است و می‌توانید آن‌ها را با "جوش شیرین" و یا "مایع‌های ضد عفونی" کننده نیز تمیز کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.