پاتک پليس به 80 مخفيگاه مواد فروشان حرفه‌اي/کشف 140کيلو انواع مواد مخدر

سرهنگ مطهري،از اجراي عمليات گسترده دستگير ي مواد فروشان در تهران بزرگ خبر داد و گفت:در اين طرح 111توزيع کننده مواد مخدر بازداشت و 140 کيلو انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ اردشير مطهري، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، امروز در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از اجراي طرح گسترده برخورد با مواد فروشان و توزيع کنندگان مواد افيوني در سطح پايتخت خبر داد و گفت:در اين طرح 111 توزيع کننده مواد مخدر بازداشت و 140 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. 

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:در اجراي تدابير سردار ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ و در راستاي کاهش نگراني ها و دغدغه شهروندان در خصوص توزيع مواد مخدر در شهر تهران، پاکسازي نقاط آلوده از حيث توزيع کنندگان و مواد فروشان در دستور کار اين يگان قرار گرفت. 

وي افزود:بر اساس اولويت بندي نقاط آلوده از نظر ميزان آلودگي شناسايي و پس از برنامه ريزي لازم طرح پاکسازي مناطق وسيعي از شهر تهران کليد خورد و با اقدامات گسترده اطلاعاتي بسياري از توزيع کنندگان اصلي شناسايي و نهايتا در يک عمليات گسترده که شب گذشته به صورت منسجم و هماهنگ از سوي نيرويهاي عملياتي به اجرا درآمد 111 مواد فروش و توزيع کننده مواد مخدر در 80مخفيگاه يکي پس از ديگري دستگير شدند. 

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بيان اينکه از متهمان 140کيلو گرم انواع مواد افيوني کشف و ضبط شده خاطرنشان کرد:طرح برخورد با سوداگران مرگ در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار