مومنی‌مقدم: متین چهره قهرمانی دارد

تیم والیبال میزان خراسان در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال به مصاف تیم متین ورامین می‌رود.

غلامرضا مومنی مقدم، مربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی نداریم چون 2 مهره کلیدی تیم "رحمان داودی" و "علیرضا مباشری" مصدوم شده‌اند و نمی‌توانند در دیدار فردا تیم را همراهی کنند.

وی گفت: این مصدومیت‌ها را تا حدودی به فال نیک می‌گیریم چون در بازی مقابل تبریز ما به طور کل بدون ملی پوشان تیم بازی کرده و به جمع چهار تیم اصلی راه یافتیم. 

وی یادآور شد: هدف اصلی تیم والیبال میزان خراسان حضور به جمع چهار تیم برتر بود که این امر محقق شد حال از این پس بازی‌ها را با آرامش بیشتری دنبال  خواهیم کرد. 

مربی تیم والیبال میزان خراسان یادآور شد: تمرکز مادر امتیاز آوری وغلبه بر حریفان فقط بر روی ملی‌پوشان نبود بلکه آن‌ها به واسطه تجربه‌ای که از حضور در میادین مختلف بین‌المللی کسب کرده بودند توانستند دیگر هم تیمی‌های خود را همراهی کنند در این شرایط همچنان به مهره‌های دیگر تیم امیدواریم و مقابل تیم متین ورامین از پیش بازنده نیستیم. 

مومنی‌مقدم افزود: تیم متین ورامین جزو قدرت‌های مطرح لیگ وشانس اول قهرمانی است حتی بازیکنان نیمکت نشین آن هم درحد یک تیم قدرتمند هستند ولی تمام این ویژگی‌ها که به طور کل حاکی از داشتن چهره قهرمانی است، روی کاغذ است شاید با این تفاسیر آن ها در بازی نهایی روز خوبی را تجربه نکنند ودر زمین به گونه‌ای دیگر عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار