شهرکرد/ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

واگذاری بخشی از مأموریت های وزارت صنعت به وزارت جهادکشاورزی

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت، از واگذاری بخشی از مأموریت های این وزارتخانه، به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی یزدانی ورزنه، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: مأموریت ها محوله این وزارتخانه به وزارت جهادکشاورزی، در بخش های پشتیبانی امور دام، تنظیم بازار، حلقه اول صنایع تبدیلی و غله می باشد.

وی افزود: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها که قانون مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و تکلیف دولت نیز اجرای آن با شیب ملایمی می باشد، تأثیری در روند افزایش قیمت ها ندارد و به بخش صنعت و معدن کمک خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت، تعامل دولت و مجلس را باعث پیشرفت امور دانست و گفت: دولت تدبیر و امید، تعامل سازنده با مجلس دارد و این دولت از خطوط قرمز عبور نخواهد کرد.

وی، حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: تشکل های مردمی و مردم نهاد در بخش صنعت و معدن باید فعال باشند و اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی نقش مهمی در شکل گیری این تشکل ها دارند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان های وزیر صنعت، معدن و تجارت، ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را راهگشای بسیاری از امور اقتصادی در کشور دانست و گفت: محقق کردن 24 بند سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از برنامه های مهم این وزارتخانه در سال 93 می باشد و این وزارتخانه با برنامه جامع و کامل و بدور از هر گونه شعارزدگی، سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی را اجرا خواهد کرد.

گفتنی است؛ با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، « سید نعیم امامی » به عنوان مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری منصوب و در این مراسم، معرفی و از خدمات هشت ساله « رحمان کرمی اشکفتکی » مدیرکل سابق این سازمان قدردانی شد./س

برچسب ها: وزارت ، صنعت ، جهادکشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.