سردار جلالی در جمع خبرنگاران:

با رونق اقتصادی ظهور قدرت منطقه‌ای در دنیا را اعلام می‌کنیم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امیدواریم با سیاست جدید ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، مقاومت مردم را در بابر تهدیدات را توسعه داده و با رونق اقتصادی ظهور یک قدرت منطقه‌ای در دنیا را اعلام کنیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه اولین همایش پدافند غیرعامل که صبح امروز(شنبه) در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار داشت: جمهوری اسلامی در دنیا رویکرد نه شرقی، نه غربی را دنبال می‌کند که این تفکر را امام راحل طراحی کرده و توسط مقام معظم رهبری به اجرا رسید، که نوید یک قدرت جهانی در دنیا را می دهد.
 
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اظهارات اخیر باراک اوباما افزود: اوباما اعتراف کرد ایران داعیه‌ افکار و برنامه جهانی را دارد و به نوعی طرفدار یک قدرت منطقه‌ای در منطقه را دنبال می‌کند. طبعا در این حوزه با موانع و مشکلات و درگیری با عناصر دشمن روبرو هستیم که امیدواریم با سیاست جدید ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی هم بتوانیم مقاومت مردم را در برابر تهدیدات توسعه دهیم و هم تولید را در راستای رونق اقتصادی افزایش داده و در نهایت ظهور یک قدرت منطقه ای را در دنیا اعلام کنیم.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا در برنامه های شما اولویت اصلی بحث اقتصادی بود، افزود: در حوزه پدافند غیرعامل بر شناخت تهدیدات متمرکز هستیم، چرا که در گذشته تهدیدات نظامی در اولویت بود و اقدامات دفاعی برای آن صورت گرفت، اما امروز تهدیدات نظامی از کشور دور شده و از این پس با تهدید اقتصادی مواجه هستیم.
 
سردار جلالی با اشاره به ادبیات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ امروزه شاهد جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور هستیم، اظهار داشت: در این راستا بایستی تلاش کنیم که نگاه دفاعی، کاهش آسیب‌پذیری، رشد و توسعه تولید ملی را در برنامه جاری کشور دنبال کنیم که در یک جمله تزریق ژن دفاعی و پدافندی در برنامه‌های اقتصادی کشور است که این مهم جزء اولویت جدی سازمان پدافند است.
 
رئیس پدافند غیرعامل در پایان تعامل دولت طی جلسات گذشته را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: امروزه شاهدیم که دولت در حال سازماندهی عناصر اجرایی خود است. امروز که اولین نشست کمیته های پدافند در استانهای کشور هستیم، امیدواریم تعاملات در سال 93 شکل جدی تر و بیشتری داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار