دیدار رییس کمیسیون سیاست‌خارجی مجلس کرواسی با رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی

رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس کرواسی بعدازظهر امروز (شنبه) با جبار کوچکی‌نژاد، رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس کرواسی بعدازظهر امروز (شنبه) با جبار کوچکی‌نژاد، رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی دیدار و گفت‌وگو کرد.


کوچکی‌نژاد در ابتدای این دیدار با تاکید بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی در توسعه مناسبات دوستانه دو کشور گفت: افزایش ارتباط میان گروه‌های دوستی پارلمانی می‌تواند در گسترش و تحکیم همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف نقش موثری داشته باشد.

وی بر همین اساس افزود: گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی از توسعه همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف حمایت می‌کند.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و کرواسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فضای جدید به‌وجود آمده در عرصه ارتباطات پارلمانی گفت: فضایی جدید می‌تواند به افزایش مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور کمک کند.

میلوارد پوپواتسو، رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس کرواسی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان گفت: گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور که توانستند در سخت‌ترین شرایط روابط دو کشور را حفظ کنند، نقش مهمی در توسعه ارتباطات دارند.

رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس کرواسی در ادامه با اشاره به رفت و آمد مقامات پارلمانی دو کشور افزود: امیدواریم این دیدارها به تقویت ارتباطات پارلمانی دو کشور نه تنها در سطح کمیسیون‌های سیاست خارجی مجالس ایران و کرواسی بلکه در سطح دیگر کمیسیون‌ها نیز بیانجامد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار