اردبیل/

برقراری پروازهای باکو و استانبول سال آینده از فرودگاه اردبیل

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: برای پروازهای باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل برنامه‌ریزی کردیم که اگر آژانس‌های هواپیمایی با ما همکاری کنند امیدواریم برای سال بعد این امر امکان‌پذیر گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مصطفی صفایی افزود: یکی از ماموریت‌های مهم ما ایمنی است که در ایام نوروز این مسئله را به طور ویژه و دقیق در فرودگاه‌های استان اردبیل و تمام دستگاه‌ها ناوبری استان دنبال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز همکاران ما در فرودگاه اردبیل به صورت 24 ساعته در فرودگاه حضور خواهند داشت که خدمات‌رسانی عالی به مردم و مسافران مهمترین هدف ما است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: راهکارها به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد و ما میز خدمات و میز پاسخگو در داخل فرودگاه اردبیل داریم که در صورت به وجود آمدن مشکلی همکاران ما پاسخگوی هموطنان خواهند بود.

صفایی ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز پرواز عتبات و جده نیز داریم بنده از مردم می‌خواهم در صورت همراهی زائران صبر و حوصله داشته باشند و به موقع در فرودگاه حضور پیدا کنند تا باعث ایجاد مشکل و ترافیک در فرودگاه نشوند.

وی ادامه داد: از 25 اسفند ماه تا 20 فروردین ماه در فرودگاه‌های استان اردبیل آمادگی کامل داریم تا با تمام قوا در خدمت مردم و هموطنان باشیم ./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۷:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
با سلام پرواز های باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل از چه زمانی برقرار میشود؟
با تشکر