شکايت باشگاه گيتي پسند از گوينده و تماشاگران سالن قرچک

باشگاه گيتي پسند اصفهان با تهيه مستندات خود و ارائه به مراجع ذي صلاح از گوينده ورزشگاه قرچک و فحاشي تماشاگران حاضر در اين ورزشگاه شکايت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران مسئول کميته انضباطي باشگاه گيتي پسند اصفهان با تأييد اين خبر اظهار داشت: صبح دوشنبه مستندات باشگاه شامل سي‌دي صوتي و تصويري فحاشي‌هاي صورت گرفته توسط گوينده و تماشاگران حاضر در سالن هفتم تير قرچک در جريان ديدار گيتي پسند و منصوري تکميل شد و به مسئولان ذي‌صلاح ارسال گرديد تا به شکايت باشگاه رسيدگي شود.
 
جمال صادقي ادامه داد: در جريان اين ديدار گوينده ورزشگاه قرچک با الفاظ رکيک به مردم اصفهان، باشگاه گيتي پپسند و محمد کشاورز کاپيتان تيم توهين نمود که در سي‌دي ارسالي فايل صوتي و تصويري آن موجود مي‌باشد.
 
وي افزود: همچنين توهين‌هاي تماشاگران قرچکي پيش، حين و پس از بازي منصوري و گيتي پسند ضميمه گرديده تا اين مراجع به آن رسيدگي کنند. همچنين فيلم پرتاب بطري آب و اشياي ديگر نيز در آن موجود مي‌باشد که جاي تأسف بسيار دارد.
 
مسئول کميته حقوقي باشگاه گيتي‌پسند از درخواست اين باشگاه مبني بر رسيدگي فوري و توأم با قاطعيت اين پرونده خبر داد و گفت: اميدواريم اي مراجع که بخش مهمي از آن به فدراسيون فوتبال بازمي‌گردد نگاهي منصفانه به آن داشته باشند و عوامل خاطي معرفي و برخورد لازم با آنان صورت گيرد.
 
گفتني است در جريان ديدار تيم‌هاي منصوري قرچک و گيتي پسند اصفهان گوينده ورزشگاه قرچک و تماشاگران حاضر در سالن با الفاظي رکيک اقدارم به توهين به مردم اصفهان و بازيکنان تيم گيتي پسند نمودند به نحوي که خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از اين توهين‌ها ابراز تعجب کردند.
 
الفاظ و توهين‌هاي بکار گرفته شده به نحوي بود که باشگاه گيتي پسند از قرار دادن فيلم اين توهين‌ها معذور مي باشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار