درودگر: محجوب بهانه‌جویی می‌کند/بدهی ملوان کمتر از چیزی است که بیان می‌کنند

مدیرعامل سابق باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص کناره‌گیری محجوب از مالکیت این باشگاه گفت: اقدام محجوب جز بهانه جویی چیز دیگری نیست.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر محجوب مشکل مالی دارد و نمی‌تواند با تیم ملوان بندرانزلی ادامه دهد حقیقت را به هواداران انزلی بازگو کند و بهانه جویی نکند. 
 
درودگر در ادامه اظهار داشت: محجوب کارش غیر حرفه‌ای که بیان کرده نسبت به اداره ملوان دلسرد شده است، کسی که سه، چهار ماه مالکیت تیم ملوان را برعهده گرفته باید صبور باشد. 
 
وی عنوان کرد: کسی که قصد خرید باشگاه دارد در ابتدا تراز مالی باشگاه را می‌پرسد و اطلاعات کامل به دست می‌آورد و بعد اقدام به خرید باشگاه می‌کند. 
 
درودگر تصریح کرد: به نظرم محجوب بهانه جویی می‌کند به هر حال مسئولان ملوان نباید با عواطف هواداران انزلی چی بازی کنند و آنها باید با مردم رو راست باشند. 
 
وی بیان کرد: محجوب می‌گوید جبهه‌ای بوده است، اکثر ما در جنگ حضور داشتیم از کشورمان مقابل دشمن متجاوز دفاع کردیم، بهتر است محجوب از دوران حضورش در فوتبال مایه بگذارد و بسیجی بودنش را به رخ ما نکشد. 
 
درودگر عنوان کرد: محجوب سه ماه مطالعه و بررسی کرده و بعد سهام باشگاه ملوان را خریداری کرد، به طور حتم شهردار انزلی که رفیق چندساله‌اش است هم به وی اطلاعات جامع در مورد ملوان انزلی داده است. 
 
مدیرعامل سابق ملوان بیان کرد: به نظرم جر زنی خوب نیست مسئولان ملوان نباید مردم انزلی را با گفته‌هایشان فریب دهند. 
 
وی بیان کرد: اگر مالک ملوان پول کم آورده بهتر است با هواداران در میان بگذارد و حرفهای دروغ تحویل هواداران ندهد. 

 
درودگر بیان کرد: بدهی باشگاه ملوان سه میلیارد و 500 هزار تومان است و آن رقمی که مسئولان ملوان اعلام می‌کنند درست نیست، یک مقدار باشگاه ملوان بندرانزلی در اختیار منطقه آزاد با شماره ثبت 3 است. مابقی هم با شماره ثبت 16 مربوط به نیروی دریایی است. هیأت وزیران مصوب کرده که شورای حل اختلاف تشکیل شود و بدهی‌های باشگاه را بررسی کند. بدهی که محجوب آن را بیان کرده مربوط به منطقه آزاد انزلی است و ربطی به وی ندارد. 
 
وی درباره گفته‌های غلامی نسبت به تمایل داشتن درودگر به بازگشت بیان کرد: خیلی مردم انزلی از من خواستند که برگردم اما من به آنها بیان کردم که ملوان مدیرعامل دارد. مطلع بودن من نسبت به مسائل ملوان انزلی به معنی بازگرداندنم به ملوان نیست. 
 
وی در ادامه اظهار داشت: من بیکار نیستم که طمع مدیرعاملی ملوان را داشته باشم. در حال حاضر دو تا باشگاه به من پیشنهاد مدیرعاملی برای فصل بعد دادند که در حال بررسی‌شان هستم. 
 
درودگر درباره غلامی بیان کرد: به هر حال برخی‌ها مغزشان کوچک و افکارشان هم اندازه مغزشان است. غلامی از مرغداری وارد فوتبال شده است اما من در فوتبال حضور داشتم.  
 
قائم مقام باشگان ملوان خیالش راحت باشد چرا که من قصد ندارم مدیر عامل ملوان شوم و هیچ طمعی به باشگاه ملوان ندارم. 
 
وی بیان کرد: غلامی 20 بار مصاحبه می‌کند حتی یک نفر هم برایش یک کامنت نمی‌گذارد، وی باید بداند جایگاهش در کجا بوده است، من به غلامی می‌گویم که به دنبال مدیرعاملی ملوان نیستم. 
 
وی بیان کرد: برخی از افراد برای بدست آوردن سمتی در باشگاه ملوان دست و پا می‌زدند. 
 
درودگر اظهار داشت: برخی از افراد در ملوان بندر انزلی دروغهای بزرگ می‌گویند که مردم شک در صحبتهای، آنها می‌کنند من از خودم دفاع می‌کنم چرا که مسئولان ملوان انگهایی به من زدند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار