روزنامه فایننشال تایمز و بی بی سی مدعی شدند؛

مسافران مظنون هواپیمای مفقود شده مالزی از طریق واسطه ایرانی بلیت خریداری کرده اند/دو مسافر هواپیما، ایرانی بوده اند

روزنامه فایننشال تایمز انگلیس مدعی شد، دو مسافر این هواپیما که با گذرنامه‌های جعلی در حال سفر بودند٬ از طریق یک ایرانی اقدام به خرید بلیت هواپیما کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران در حالی که جست‌و‌جو برای یافتن سرنخی از هواپیمای مفقود شده مالزی همچنان ادامه دارد٬ روزنامه فایننشال تایمز انگلیس مدعی شد، دو مسافر این هواپیما که با گذرنامه‌های جعلی در حال سفر بودند٬ از طریق یک ایرانی اقدام به خرید بلیت هواپیما کرده اند.

 این روزنامه انگلیسی مدعی شد، آژانس مسافرتی‌ای در تایلند که برای این دو نفر برای سفر به اروپا بلیت رزرو کرده بود٬ به فایننشال تایمز گفته است که یک واسطه ایرانی از آژانس درخواست کرده بود تا اقدامات لازم برای سفر این دو نفر را ترتیب دهد.

بنجاپورن کروتنایت٬ مالک آژانس مسافرتی «گرند هرایزن» در پاتایای تایلند٬ مدعی شد، این فرد ایرانی مدت‌ها است که با آژانس او همکاری می‌کند و خانم بنجاپورن تنها او را با نام «آقای علی» می‌شناسد.

در همین حال شبکه بی بی سی مدعی شد، دو تن از مسافران این هواپیمای ناپدید شده ایرانی بوده اند که قصد داشته اند خود را به اروپا برسانند.

طبق گزارش‌های رسمی هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ هواپیمایی مالزی که از روز ۱۷ اسفندماه (هشتم مارس) مفقود شده است٬ حامل دو مسافری بوده است که با گذرنامه‌های مفقود شده ایتالیایی و اتریشی در حال سفر بودند. صاحبان اصلی این گذرنامه‌ها اعلام کرده‌اند که در دو سال گذشته گذرنامه‌های خود را در تایلند گم کرده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
خیلی خنده داره چون بلافاصله پس از بررسی اف بی آی و هنوز خبری از هیچ چیز نشده انگشت اشاره را به ایران بردند.
اینها میخواهند نام ایران و ایرانی را در دنیا خراب کنند و به همین خاطر انگشت اشاره را به ایران بردند که دو مسافر این هواپیما ایرانی بودند.
این همه هواپیما ربایی و خبرهای فجیح در آمریکا و انگلستان میشود ولی هیج جا خبری نمیشود.
سربازان گروگان گرفته شده ایرانی توسط جیش العدل را خبر سراسری نکردند ولی یک هواپیمای مالزیایی .کار را به اف بی آی کشاندند!!!؟؟؟
آخرین اخبار