کرمانشاه/

سرپل‌ذهاب" ایام عید منتظر مسافران است

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از گردشگران و مسافران خواست سرپل ذهاب را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

پیرو گفت:همه امکانات برای رفاه و اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.


وی در خصوص اسکان مهمانان نوروزی گفت: برای این کار تعدادی از مدارس را تجهیز و آماده کرده ایم و تعدادی چادر نیز در ورودی شهر نصب خواهد شد.


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه برای اسکان کاروان های راهیان نور نیز مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: می توانیم در هر شب هزار نفر را در این بخش اسکان دهیم.


وی با اشاره به اینکه ارائه آمار و ارقام در خصوص تعداد گردشگران و مهمانان نوروزی شیوه مناسبی نیست، افزود: البته پیش بینی می کنیم تعداد مسافران نوروزی سرپل ذهاب امسال نسبت به سال گذشته بیشتر باشد.


به گفته فرماندار شهرستان سرپل ذهاب چون امسال بسیاری از شهرهای دیگر کشور درگیر سرما و برف بودند و سرپل ذهاب از هم اکنون آب و هوایی بهاری دارد، احتمالا مسافران نوروزی این شهر را بیشتر برای مسافرت انتخاب کنند.


پیرو از پتانسیل های طبیعی، گردشگری و جنگی سرپل ذهاب هم یاد کرد و ادامه داد: در شهرستان سرپل ذهاب جاذبه های گردشگری طبیعی زیادی وجود دارد که از بین آنها می توان آبشار پیران، جنگل های سرسبز و ... را نام برد.


وی طاق گرا، زیج منیژه، حوض منیژه را از جاذبه های تاریخی سرپل ذهابخواند و اضافه کرد: در بخش جنگ و یادگارهای دفاع مقدس نیز پتانسیل های قابل توجهی در سرپل ذهاب وجود دارد که دشت ذهاب، پادگان ابوذر، بازی دراز، قراویز و ... از آن جمله است./س

برچسب ها: کرمانشاه ، سرپل ، ذهاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.