شهرکرد/

درخشش دانش آموزان چهارمحالی در مسابقه علمی سراسری « امیدان »

مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: دانش آموزان این استان توانستند در مسابقه علمی سراسری « امیدان » دانش آموزان مقطع ابتدایی، یک رتبه کشوری و 33 رتبه استانی را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سلیمی گفت: امیر محمد امامی، دانش آموز فارسانی توانست در مسابقات علمی امیدان رتبه برتر کشوری را از آن خود کرده و برنده یک دستگاه تبلت شود .

وی ادامه داد: دانش آموزان استان در این مسابقات بسیار خوش درخشیده و حدود ۳۳ نفر از آنان با بدست آوردن نمره مجاز، برنده سفر به مشهد مقدس شدند .

سلیمی با اشاره به اینکه ۶۵۰۰ دانش آموز از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت بزرگ شرکت داشتند گفت: ۲۴۰ دانش آموز نیز با کسب نمره قابل قبول در سطح شهرستان مورد تشویق قرار می گیرند .

مسابقه علمی امیدان، به عنوان بزرگترین رقابت علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی، با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان، تقویت روحیه رقابت و تشویق دانش آموزان به درس خواندن و نیز افزایش آمادگی دانش آموزان پایه ششم برای آزمون مدارس نمونه دولتی و استعداد های درخشان، به همت سازمان بسیج دانش آموزی و ادارات آموزش و پرورش، ۱۷ دی ماه در سراسر کشور برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.