بی‌باک: معتمد و کرمی آماده، در هلند مسابقه می‌دهند

مربی تیم ملی تکواندو می‌گوید: باقری معتمد و کرمی به آمادگی لازم رسیده‌اند و در تورنمنت هلند مسابقه خواهند داد.

مهدی بی باک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در آستانه اعزام تیم ملی تکواندو به تورنمنت بین المللی هلند عنوان کرد: محمد باقری معتمد و یوسف کرمی آماده مسابقه دادن هستند و در هلند به روی شیاپ چانگ می روند.

مربی تیم ملی تکواندو افزود: معتمد بعد از جدایی از تیم استیل البرز در رقابت های لیگ برتر مسابقه نداد و تمرکز خود را برای مسابقات هلند قرار داد. با این حال او در چند بازی لیگ برتر و تورنمنت منچستر مبارزه کرده است.

وی در مورد آمادگی یوسف کرمی برای حضور در مسابقات تکواندو گفت: کرمی امسال مسابقه نداده و تورنمنت هلند اولین رقابت رسمی او محسوب می شود که برای این رقابت ها آماده شده است.

مربی تیم ملی تکواندو در خصوص حسین تاجیک و میثم باقری یادآور شد: با توجه به امتیازات بازیکنان و دوری آنها از رقابت های بین المللی، میثم باقری و حسین تاجیک از رنکینگ برترین ها خارج شده اند و به همین دلیل فعلا نمی توانستند تیم ملی را در رقابت های انتخابی المپیک همراهی کنند.

بی باک تصریح کرد: همه ملی پوشان تکواندو در آمادگی کامل هستند و امیدواریم بتوانند به نتایج دلخواه در آیندهوون برسند. ملی پوشان دیروز دو نوبت تمرین داشتند و امروز استراحت می کنند تا فردا عازم مسابقات شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، هلند ، کرمی ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۳:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام من از استادم ناراضیم کمربند قرمز دارم دوست دارم پیشرفت کنم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
آخرین اخبار