خودکشی در ميان جوانان بومی و سرخپوست آمريکا افزايش يافته است

بررسی‌ها نشان می‌دهد به علت کاهش خدمات دولت، آمار خودکشی در میان سرخ پوستان آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی پرس‌تی‌وی، بررسی‌ها نشان می‌دهد به علت کاهش خدمات دولت، آمار خودکشی در میان سرخ پوستان آمریکا افزایش یافته است.

 با وجود اینکه در مجموع میزان خودکشی سرخپوستان آمریکا در مقایسه با آمار کلی خودکشی در این کشور، پایین است اما در مقایسه با جمعیت سرخپوستان آمریکا، این رقم در حد قابل توجهی است و هر سال بیشتر می‌شود.آمارها حاکیست هر سال به طور متوسط هشت مورد خودکشی در جامعه سرخپوستان آمریکا گزارش می‌شود. 

"کاترین مارشال وودز" از انجمن روانشناسان واشنگتن گفت: افزایش دسترسی به داروهای مسکن یکی از علل افزایش میزان خودکشی‌هاست. بنابراین باید به مشکلات کسانی که دچار مشکلات روحی و روانی می‌شوند بیشتر توجه کرد.

البته مشکلاتی که در میان جوانان سرخپوست آمریکا وجود دارد بسیار شدیدتر از مشکلات دیگر جوانان آمریکایی است. جوانان سرخپوست در آمریکا در مقایسه با جمعیت خود، سه برابر بیشتر از متوسط ملی ، خودکشی می‌کنند و در برخی موارد حتی این رقم به ده برابر می‌رسد. 

کارشناسان معتقدند خودکشی در بسیاری از موارد نتیجه ناامیدی از شرایط است. فقر، بیکاری، خشونت در خانه و حملات جنسی، اعتیاد به الکل و مواد مخدر از مشکلاتی است که سبب می‌شود افراد به سمت خودکشی کشیده می‌شوند. 

"کاترین مارشال وودز" گفت: در برخی موارد اصلا به ریشه‌های مشکل توجه نمی‌شود و در بسیاری از موارد خودکشی فقط یک حادثه تلقی می‌شود. 
هم‌اکنون وزارت دادگستری آمریکا سرگرم تشکیل کمیته ای به منظور بررسی علل افزایش خشونت و خودکشی در میان سرخپوستان و بومیان آمریکاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار