دیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگاه دیپلماسی موضع جمهوری اسلامی را در برابر اقدامات غربی‌ها اعلام کند

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم هم‌چنان که رهبر انقلاب آن‌ها را فرزند انقلاب نامیدند اقدام انقلابی نمایند و با برخورد قاطع با اقدامات غربی‌ها، موضع جمهوری اسلامی را نشان آن‌ها دهند.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور اشتون در ایران گفت: غرب در چند روز آینده رفتار انقلابی دانشجویان را نظاره خواهد کرد، دوران مدارا به سر آمده و غربی‌ها باید بفهمند نقض حاکمیت ملی چه تاوانی دارد.
 
وی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی تا به امروز در مقابل وادادگی دستگاه دیپلماسی صبوری به خرج داد چراکه ما به دستگاه دیپلماسی اعتماد داریم و آن‌ها را فرزندان انقلاب می‌دانیم اما گستاخی‌های غربی‌ها که آخرین مرحله آن در سفر اشتون به ایران نشان داده شده ما را بر آن داشته که مدارا را کنار بگذاریم و یک اقدام انقلابی کنیم.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: فردا همه دنیا شاهد آن خواهند بود که ما با مشت‌های خود به دهان مداخله‌گران در داخل کشور می‌زنیم تا قد و قواره خود را درک کنند و از خواب غفلت بیدار شوند.

دیانی اضافه کرد: گویی دشمنان، 9  دی 88 را فراموش کرده‌اند و ما برای آنکه دوباره برای‌شان یادآوری کنیم که اینجا ایران است به صحنه خواهیم آمد. ایرانی که خون می‌دهد اما اجازه نخواهد داد ذره‌ای در حاکمیت آن خلل وارد شود.
 
وی افزود: گسترش روابط دیپلماتیک خوب است اما گویی کار از دست وزارت امور خارجه در رفته است و هر کس به ایران می‌آید به خود اجازه می‌دهد هر غلطی بکند؛ خانم اشتون به جای دیدار با فتنه‌گران سری به خانواده شهدا فتنه 88، شهدای هسته‌ای و علمی بزنند تا بفهمند این انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و حامیان و عاملان صهیونیسم و اسرائیل چه بلایی بر سر جوانان ایران زمین آورده‌اند.
 
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اگر واقعا دغدغه حقوق بشری وجود دارد پس چرا یک بار در مورد آفریقا یا میانمار سخنی به میان نمی‌آید؟ چرا در مورد کلاهک‌های هسته‌ای رژیم جعلی صهیونیستی موضع‌گیری نمی‌شود؟ چرا به زندان‌های گوانتامو و ابوغریب پرداخته نمی‌شود؟ در صورتی که درباره کسانی که علیه جمهوریت نظام شورش کردند ابراز نگرانی می‌شود؟ این‌ها همه اشاراتی است تا دولت‌مردان‌مان متوجه بشوند که این دشمنان غیر قابل اعتمادند. آن‌ها با ماهیت جمهوری اسلامی مشکل دارند و نابودی آن را خواستار هستند.
 
دیانی افزود: باید بگوییم حقوق بشر در ایران آنجایی رعایت نشده و مستلزم پیگیری است که آرمیتا پدر خود را از دست داد؛ آنجایی که "علیرضا احمدی‌روشن" یتیم شد؛ آنجایی که هزاران جوان ما با سلاح‌های شیمیایی همین ابر قدرت‌ها آلوده شدند و نفس‌شان خس خس دارد.
 
این فعال دانشجویی با اشاره به سوال خبرنگاری از اشتون مبنی بر اینکه آیا حق غنی‌سازی ایران را به رسمیت می‌شناسید یا خیر؟ گفت: اشتون از پاسخ صریح دادن به این خبرنگار طفره رفت چراکه تمام تلاشش در چند سال گذشته این بوده که در پرونده هسته‌ای ایران که حق این ملت است کار شکنی کند و حاضر نیست این را بر زبان بیاورد که ملت ایران از چنین حقی برخوردار است.
 
دیانی افزود: جریان دانشجویی در مقابل چند اتفاق از جمله دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فتنه‌گران، گستاخی‌های جک استراو، وندی شرمن و... با اعتماد به دستگاه دیپلماسی؛ کم‌ترین برخورد را داشت اما امروز خود وارد میدان خواهد شد تا با سیلی محکمی استخوان‌های غرب را در دهانش خرد کند.
 
وی خاطرنشان کرد: طی چند روز آینده غرب شاهد خواهد بود که نظر دانشجویان و فرهیختگان جامعه در خصوص پرونده هسته‌ای، نحوه مواجهه با غرب، راهکار پیشرفت در جمهوری اسلامی و... چه خواهد بود تا دیگر به خود اجازه چنین گستاخی‌ها را ندهد. البته از دستگاه دیپلماسی می‌خواهیم که هم‌چنان که رهبر انقلاب آن‌ها را فرزند انقلاب نامیدند اقدام انقلابی نمایند و با برخورد قاطع با این رفتار موضع جمهوری اسلامی را نشان آن‌ها دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار