زارع‌زاده مهریزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

وزیر کشور نتوانست در جلسه کمیسیون شوراها نمایندگان را قانع کند

سخنگوی کمیسیون شوراها با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با وزیر کشور گفت: در این جلسه دو تن از نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند.

دخیل عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مه‌ریز و بافق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر روز گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: در این جلسه کمیسیون میزبان وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال 8 نماینده بود.
 
وی ادامه داد: علی ایران‌پور نماینده مردم مبارکه سوال خود را به تاخیر انداخت و احمد شوهانی نماینده ایلام نیز از سوال انصراف داد.
 
سخنگوی کمیسیون شوراها ادامه داد: سوال یعقوب جدگال نماینده چابهار در رابطه با تخلفات بخشداری چابهار و در رابطه با انتخاب شورای بخش بود که وی معتقد به تقلب و تخلف در این انتخاب بود لذا مقرر شد وزارت کشور تیمی را برای بررسی این موضوع به منطقه بفرستد تا در این رابطه اقدام کند که در صورت احراز تخلف شورا را منحل کرده و ملزم به انتخاب مجدد کند.
 
زارع‌زاده ادامه داد: سوال دیگر مربوط به موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان درباره تبعیض در اجرای قانون اصلاح ضوابط تقسیمات کشوری بود که وی از پاسخ وزیر متقاعد نشد.
 
سخنگوی کمیسیون شوراها اظهار داشت: غلامرضا اسداللهی نماینده دیگری بود که سوال خود را در رابطه با تاخیر در اعتبارات ماده 180 قانون برنامه توسعه در استان خراسان شمالی مطرح کرد که قرار شد در این خصوص نیز قرار شد تیمی این موضوع را بررسی کند.
 
وی همچنین ادامه داد: سوال مصطفی افضلی‌فرد نماینده اردبیل از وزیر کشور نیز درباره عزل و نصب‌ها و عدم رعایت ضوابط در این مسئله بود که بنا شد تیمی این موضوع را بررسی و در صورت تخلف پیگیر آن باشد.
 
زارع‌زاده افزود: سوال موسی‌الرضا ثروتی در رابطه با برخورد دو گانه در انتصاب فرمانداران بود که وی نیز از پاسخ وزیر قانع نشد.
 
وی در پایان اظهار داشت: با توجه به عدم اقناع دو تن از نمایندگان از پاسخ وزیر مقرر شد مراتب جهت رسیدگی، به صحن علنی ارسال شود.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار