سردار فدوی:

امام (ره) و رزمندگان موجودیتی برای استکبار قائل نبودند/ از سال آینده راهیان نور در مناطق آزاد و خلیج فارس برگزار می شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: این مژده را می دهیم که در سفر سال های اخیر به راهیان نور به جنوب سال های آینده سفرهایی به مناطق آزاد و خلیج فارس راه اندازی می شود هر چند که نمی تواند وسیع باشد اما آغاز آن جلوه های کاملی از رویارویی اصل کفر و حق در سال های آخر جنگ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به اردوی راهیان نور رسانه ای، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشنواره ملی سرزمین نور که امشب سه شنبه 20 اسفند که در سالن شهید جهان آرا در مجتمع شهید باکری در شهرخرمشهر برگزار شد گفت: در روزهایی قرار داریم که عطر بهار برخواسته از سرزمین کربلای جنوب پیچیده است.
 
وی افزود: وقتی آدم این توفیق را پیدا کند که در این سرزمین ها حضور پیدا کند خون شهدا به یاری دل وی می آید.
 
سردار فدوی با اشاره به نظریه یکی از نظریه پردازان آمریکایی تصریح کرد: سال گذشته نظریه پرداز آمریکایی بیان کرد که ما تلاش می کنیم با دولت ایران مواجه باشیم اما با یک انقلاب مواجه هستیم. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر انسان بتواند به راز دل یک مادر شهید پی ببرد این امر کمک می کند در معنویتی که آن شهید داشته ما هم به آن نایل می شویم.  
 
سردار فدوی تصریح کرد: دشمن 35 سال است که به دنبال ایجاد صرفا یک دولت در کشور است اما هنوز با انقلاب اسلامی مواجه است.
 
وی ادامه داد: برخی سرزمین ها هم چون کربلا اثری دارند که حتی روی انسان های غافل نیز تاثیر می گذارد از این رو در سرزمینی که خون بندگان خدا ریخته شده باشد بندگان دیگر نیز می توانند متحول شوند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران یادآور شد: باید یادمان باشد که امام و رزمندگان اسلام موجودیتی برای کفرو استکبار قائل نبودند از این رو توانستند مبانی انقلاب را مستحکم کنند.
 
سردار فدوی خاطر نشان کرد: وقتی آمریکایی ها سال 65 در خلیج فارس حضور یافتند حضرت امام(ره) آن ها را به رسمیت نشناخت و فرمود آمریکا را در خلیج فارس به خاک مزلت می نشنانیم که در سال 66 و 67 این اتفاق افتاد.
 
وی تصریح کرد: این مژده را می دهیم که در سفر سال های اخیر به راهیان نور به جنوب سال های آینده سفرهایی به مناطق آزاد و خلیج فارس راه اندازی می شود هر چند که نمی تواند وسیع باشد اما آغاز آن جلوه های کاملی از رویارویی اصل کفر و حق در سال های آخر جنگ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانده ، نیرو ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار