عطایی: برنامه ریزی اشتباه ‌مصدومیت ملی پوشان را بالا برد/نبود زرینی‌ در فینال به ضرر‌مان است

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: متاسفانه بازی‌های فشرده لیگ باعث شد تا امسال بیشترین تعداد مصدومیت‌ها را در طول رقابت‌ها شاهد باشیم.

  بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فشار بازی‌ها لیگ برتر امسال به خاطر برنامه ریزی اشتباه مسابقات بسیار بالا بود  واین مساله میزان مصدومیت ها را در میان می پوشان بالا برد.
 
وی تصریح کرد: یک ملی پوش  در طول اردو‌های تدارکاتی تمام انرژی خود را صرف می‌کند در مسابقات باشگاهی هم به خاطر تامین منابع مالی خود مجبور است به بهترین شکل ظاهر شود و این امر در شرایطی است که به خاطر فشردگی مسابقات و انجام دو بازی در هفته آنها به هیچ عنوان فرصت ریکاوری ندارند و بر آن مصدومیت‌ها هر هفته افزوده می شود.
 
وی در مورد مصدومیت حمزه زرینی دریافت کننده قدرتی تیم کاله آمل اظهار داشت: هنوز به طور دقیق وضعیت مصدومیت وی مشخص نیست اما آسیب دیدگی بسیار شدید است و حداقل تا سه الی چهار ماه نمی‌تواند به طور حرفه‌ای کار کند وی به خاطر این مصدومیت نمی‌تواند ما را در بازی فینال مقابل تیم شهرداری ارومیه همراهی کند واین به ضررمان می‌شود البته در نبود زرینی از بازیکنان جایگزینی مثل علی سجادی استفاده خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کاله ، فینال ، بالا ، زرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار