هواپیمای ناپدید شده مالزی در "تنگه مالاکا" دیده نشده است

فرمانده نیروی هوایی مالزی اظهارات منتسب به خود را درباره تغییر مسیر هواپیمای ناپدید شده به تنگه مالاکا تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ، به نقل از يورونيوز؛ فرمانده نیروی هوایی مالزی اظهارات منتسب به خود را درباره تغییر مسیر هواپیمای ناپدید شده به تنگه مالاکا تکذیب کرد. پیش تر گزارشهایی از قول او منتشر شده بود مبنی بر این که رادارهای نظامی محل هواپیمای ناپدیدشده را در تنگه مالاکا که بسیار از مسیر پرواز هواپیما فاصله دارد ثبت کرده اند.

حدود چهار روز قبل یک هواپیمای مسافربری بویینگ 777 خطوط هوایی مالزی با 239 سرنشین مفقود شد. بی نتیجه ماندن جستجوها احتمال بروز سانحه برای آن را تقویت کرده است. اما هنوز مشخص نیست که مشکل احتمالی این پرواز که منجر به ناپدید شدن آن شده چه بوده است.

حوزه جستجوی گروه های تحقیق و تفحص از شعاع حدود 90 کیلومتری نقطه ناپدیدشدن هواپیما به شعاع 180 کیلومتری در آبهای اطراف مالزی و چین گسترش یافته است.

جستجوهایی که با مشارکت چندین کشور در جریان است تاکنون بی نتیجه مانده است. روز سه شنبه ویتنام اعلام کرد که فعلا بخشهایی از عملیات جستجوی خود را متوقف می کند تا دولت مالزی اطلاعات کافی را به آنها ارائه کند.

بستگان سرنشینان این هواپیما نسبت به آن چه کوتاهی مسئولان در پیدا کردن این هواپیما می دانند خشمگین هستند، اما تلاش می کنند که امید خود را از دست ندهند.

یکی از مسافران در فرودگاه کوالالامپور می گوید:کل این ماجرا برای من تبدیل به یک راز شده است. این هواپیما بدون این که از خود رد پایی به جا بگذارد ناپدید شد. در حال حاضر فقط باید صبر کرد و منتظر ماند که چه می شود. قرار نیست که اطلاعات غلط در این باره منتشر شود چرا که باعث رنجش خاطر خانواده سرنشینان این هواپیما می شود.

انتهای پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار