حداقل حقوق کارمندان شهرداری‌ها با سایر کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری یکسان شد

مدیرکل دفترنوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از موافقت هیات دولت با پیشنهاد این سازمان در زمینه یکسان شدن حداقل حقوق کارمندان شهرداری ها با سایر کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمدحسن آبادی با بیان مطلب فوق گفت: به موجب تصمیم هیات وزیران،ضریب کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در شهرداری‏ها برای سال 1393به میزان یکهزار و 207 ریال تعیین می شود.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیم هیات وزیران، حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در شهرداری‌ها با احتساب فوق‌العاده ویژه و فوق‌العاده جذب در سال 1393 را برابر با حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر شاغلین دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان شش میلیون ریال و حداکثر هفت برابر حداقل مذکور در این بند تعیین می‌‏شود.

حسن آبادی در ادامه اظهار کرد: از زمان اجرایی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری ، اختلاف بین حداقل حقوق و مزایای شاغلین شهرداری ها با حداقل حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی مشمول این قانون ، باعث کاهش انگیزه کارکنان شهرداری ها در انجام وظایف مدیریت شهری و ایجاد نارضایتی و معضلات و پی آمدهایی از جمله نقل و انتقال و جابجایی بسیاری از کارکنان بین سایر دستگاهها و شهرداری ها و نیز برگشت به وضعیت استخدامی قبلی بصورت کارگری را باعث شده بود.

وی افزود: با توجه به در خواست‌های برخی از شهرداری‌ها و تاکیدات استانداری‌های ذیربط مبنی بر یکسان نمودن حداقل حقوق و مزایای شاغلین شهرداری ها با حداقل حقوق و مزایای کارمندان دستگاههای اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری طی سالهای اخیر، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پیشنهادهایی را در این خصوص به مراجع تصمیم‏گیری ذیربط ارسال نمود که در نهایت هیات وزیران موارد ذکر شده را تصویب و ابلاغ نمود.


انتهای پیام /

برچسب ها: حداقل ، کارمند ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
با سلام
خواهشمندم آخرین اخبار از اصلاحیه این قانون را پیگیری کرده و به اطلاع خوانندگان صفحات اجتماعیتان برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
شما را به خدا زودتر نسبت به اجراي ان اقدام كنيد زندگي هاي ما خيلي تلخ و واقعا از عهده مخارج زندگي بر نمي اييم خجالت مي كشيم رو كنيم چند حقوق مي گيريم با بيست سال سابقه كار و پست مالي و مدرك ليسانس تازه به يك ميليون نمي رسيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
به نظرتان با800هزارتومان در شهرداری میتوان زندگی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
همش کلا شرعیه
حقوق من با پست کارشناسی مالی 750هزار تومان که با همتراز کارگریم 500هزار تفاوت داره یعنی کم تره کو دادرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
تصویب شد اجرا نشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۰ ۲۵ تير ۱۳۹۳
آی گفتی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
کو انگیزه تمام کارمندان شهرداری با این حجم کاری در بیشتر پستها ناراضی اند
آخرین اخبار