مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تساوی بدون گل بارسا و منچستر در نیمه نخست

مرحله برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به کار خود پایان می‌دهد و تکلیف هشت تیم صعود کننده مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازی‌های پایانی رقابتهای یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب انجام می‌شود.
 
در حساس‌ترین این دیدارها منچستر سیتی در نیو کمپ میهمان بارسلونا است.
 
فیروزه ای پوشان شهر منچستر در دیدار رفت یک شکست خانگی را متحمل شدند.
 
شکستی که مانوئل پیگرینی سرمربی این تیم مسبب آن را داور این دیدار دانست و در کنفرانس خبری خود از وی به شدت انتقاد کرد، داور را یار دوازدهم بارسلونا دانست و در نهایت یوفاوی را سه جلسه محروم کرد، پس از آن سیتی‌ها در فینال جام اتحادیه مقابل ساندرلند به برتری رسیدند و جام را بالای سر بردند.
 
اما در جام حذفی مقابل ویگان قبول شکست کردند و از رویارویی با آرسنال در مرحله پایانی بازماندند و هم ‌اکنون با سه بازی در جایگاه دوم جدول لیگ پریمیر قرار دارد و قصد دارد در بازی امشب مقابل کاتالان‌ها هم با تمام وجود ظاهر شود و یکی از هشت تیم صعود کننده به دور بعد باشد.
 
در سمت دیگر آبی اناری‌پوشان بندر کاتالان قرار دارند که هر چند نیمی از راه را پیموده‌اند اما شکست این هفته‌شان مقابل وایودولید خبراز آمادگی مطلوب و همیشگی بارسایی‌ها نمی‌دهد.

 انتقادات زیادی متوجه این باشگاه است که از این میان نوک تیز پیکان بیشتر به سمت مارتینو سرمربی شیلیایی این تیم است که نتوانسته قدرت و اقتدار پپ گواردیولا را احیا کند و امشب باید دید که تیم نه چندان آماده بارسا می‌تواند پیروزی خارج از خانه در خانه‌ی خود نیز تکرار کند.

در دیگر بازی امشب بایر لورکوزن و پاری‌سن ژرمن در پارک به مصاف هم می‌روند.

ژرمن این فصل با هدایت بلان و ستاره سوئدی خود زلاتان ابراهیموویچ عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌اند و هم اکنون با اختلاف 8 امتیازی با موناکو درصدر جدول قرار دارد و تا اندازه زیادی صعودش را مسجل کرده است.

ژرمن ها در مرحله رفت لورکوزن را با نتیجه 4بر صفر شکست داده‌اند و امشب کار سختی پیش رو نخواهند داشت. 

در سمت دیگر بایرلور کوزن پس از شکست وتساوی مقابل مانیس و هانفر درجایگاه سوم قرار گرفته است. 

اما به هرحال آمار ارقام حکایت از برتری ژرمن‌ها وصعود قطعی آن‌ها به جمع 8 تیم دارد و باید دید بایرلورکوزنی‌ها می‌توانند شگفتی بیافرینند یا خیر؟
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار