رودهن/

شهرستان شمیرانات آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت : تشکیل ستاد هماهنگی سفر در شهرستان با رونمایی از ساختاری مطلوب با ارائه خدمات چند جانبه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی و خدماتی آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است .

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ستاد هماهنگی سفر در شهرستان شمیرانات گفت : ستاد هماهنگی سفر در استان تهران با ریاست مهندس هاشمی استاندار پایتخت با تشکیل نه کمیته و کارگروه با وظایف مختلف خدمت رسانی به مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد .

وی با ترسیم ساختار ستاد هماهنگی سفر در شهرستان شمیرانات از تشکیل ده کمیته خدماتی با شرح وظایف مشخص خبرداد و تصریح کرد : منطقه شمیرانات با برخورداری از منابع طبیعی و مکانهای مذهبی و باغ موزه ها و امام زادگانی همچون مرقد مطهر امام زاده صالح (ع) هدف گردشگری مسافران نوروزی به ویژه در پایتخت است .

فرماندار شمیرانات مهمان نوازی را جزئی از فرهنگ مردم این شهرستان دانست و اضافه کرد : تقویت ستاد نوروزی در این منطقه در راستای معرفی ابعاد مختلف فرهنگ شمیرانات در پایتخت انجام خواهد شد .

خان محمدی در خاتمه با تاکید بر محور نگرش امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به تکریم نوروز به عنوان جشنی ملی اظهار داشت : شهرداری ها طرح استقبال از بهار را با فعالیت در حوزه فضای سبز و بازسازی معابر عمومی و نصب تندیس و المانهای مختلف در حوزه زیباسازی شهر آغاز کرده اند .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.