ویژه اندرویدی ها؛

بازی هایی که می توانند در ایام نوروز شما را سرگرم کنند + دانلود

دریچه برای شما کاربران گرامی تعدادی بازی جذاب و گرافیکی برای پر کردن اوقات فراغت در ایام نوروز آماده کرده است که هم اکنون می توانید به صورت رایگان بازی ها را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در تعطیلات نوروزی یکی از بهترین گزینه ها برای پر کردن اوقات فراغت، بازی کردن است.حال در این گزاش دریچه قصد معرفی تعدادی بازی جذاب و گرافیکی برای سیستم عامل اندروید را دارد. هر چند حجم اکثر این بازی ها نسبتا بالا است ولی بازی های معرفی شده جزو محبوب ترین بازی ها از دیدگاه کاربران است. در ضمن برای فعال سازی بازی های دیتا دار می توانید گزارش "آموزش نصب بازی های دارای دیتا" را مطالعه کنید

Need for Speed™ Most Wanted
Need for Speed™ Most Wanted (تحت تعقیب) یکی از بهترین بازی های سرعتی می باشد. Need For Speed بعد از کسب موفقیت های بسیار در دنیای بازی‌های رایانه‌ای و  کنسول‌های بازی، اکنون هم نسخه جدید این بازی را برای اندروید عرضه کرده است. این نسخه از بازی کاملا Unlock بوده و شما هیچ محدودیتی در انتخاب ماشین ها ندارید.
داستان بازی: در این بازی شما پول نا محدودی دارید و با آن می توانید برای ماشین خود امکانات و تجهیزات مدرن و زیبا خریداری کنید؛ همچنین باید از دست پلیس هایی که مدام قصد دستگیر کردن شما را دارند فرار کنید و تمامی مسابقات پیش رویتان را با موفقیت پشت سر بگذارید. برای شروع کمربند ایمنی را ببندید و گاز را تا آخر فشار دهید و وارد دنیای سرعت شوید. با سبقت گرفتن از پلیس و رقیبان در جاده های خطرناک با سرعت بالا رانندگی خود را به نمایش بگذارید.





حجم بازی: 11.4 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر


حجم دیتا: 506.5 مگابایت


Dungeon Hunter 4
بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است. در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد. 





حجم بازی: 23.2 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر


حجم دیتا: 885 مگابایت


Temple Run 2
بازی "فرار از مقبره ارواح" از بازی های پر طرفدار در فروشگاه گوگل پلی است و بیش از 170 هزار بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. داستان بازی به این گونه است که شما برای کاوش و جستجو آثار تاریخی وارد یک معبد نفرین شده می شود و یک مسجمه با ارزش را از آن جا به سرقت می برید. حال صاحب معبد یک میمون دیوانه و شیطانی است، او در صدد پس گرفتن مجمسه بر می آید و سعی می کند شما را از بین ببرد. شما وظیفه دارید برای نجات جان خود با نهایت سرعت بدوید و از موانع موجود در بازی عبور کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: طراحی زیبا و گرافیکی، وجود قدرت های ویژه برای هر شخصیت، مراحل و دستاورد های فراوان اشاره کرد. دریچه پیشنهاد می کند این بازی Temple Run 2 هیجانی و کم حجم را به صورت رایگان دانلود کنید.





قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
ورژن: 1.8
حجم بازی: 44.2 مگابایت


فوتبال‌دستی
در تلفن همراه خود فوتبال دستی اين بازي زيبا و قديمی را تجربه کنيد، اين بازی برای تلفن‌های همراه اندرويدی طراحي شده و با آزاد گذاشتن شما برای انجام حرکت‌های مختلف اين بازی، شبيه ساز بسيار مناسبی برای فوتبال دستی به حساب می‌آيد.





قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 5.1 مگابایت


Air Fighters Pro Rortos
بازی Air Fighters Pro Rortos را می‌توان جزو بازی‌های شبیه ساز قرار داد. این بازی یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های جنگنده و شبیه ساز پرواز می‌باشد که از گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی برخوردار است. اگر ازعلاقمندان به پرواز هستید و یا دوست دارید تجربه پرواز جنگنده واقعی را برای یک بار هم که شده تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید چرا که بازی از جزییات بالایی برخوردار بوده و دارای نقشه واقعی جهان و ناوبری بیش از ۵۰۰ فرودگاه واقعی، ۱۱۰۷ باند پرواز حامل هواپیما و شرایط آب و هوایی و زمان واقعی است. با کنترل ارتفاع هواپیمای جنگی به صورت حرفه‌ای به ارتش زمینی خود کمک کنید تا نیروهای دشمن را شکست دهید.




قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 27.5 مگابایت


Parking Truck Deluxe 
اگر از دوستداران بازی های هیجانی و متنوع هستید، این بار برای شما یک بازی ماشین سواری متفاوت را آماده کرده ایم، این بازی Parking Truck Deluxe شما را به یک راننده ی کامیون تبدیل می کند. به بندر مراجعه کنید، محموله های مورد نظر را بار بزنید آن ها را سالم به مقصد برسانید، جاده دارای موانع متعددی است، پس از تحویل محموله اصلی ترین هنر شما پارک کردن کامیون است که سعی کنید به بهترین نحو انجام دهید.





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم بازی: 30.4 مگابایت


 Wild Blood
بازی Wild Blood با گرافیکی خارق العاده به صورت سه بعدی و با داستانی هیجان انگیز طراحی شده است؛ این بازی در سبک بازی های تاریخی و به صورت سوم شخص می باشد و در آن شما در نقش لنسلوت (Sir Lancelot) هستید که باید با شیاطین بجنگید و زن شاه را نجات دهید.





حجم بازی: 41.4 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر


حجم دیتا: 686.5 مگابایت


بازی جنگ در فضا Galaxy on Fire 2 HD
بازی Galaxy on Fire 2 HD یک بازی تخیلی و فرا زمینی است. در این بازی شما به جنگ هایی می روید، که با موجودات عجیب و ترسناک در فضا رو به رو می شوید و وظیفه دارید که تمامی آن ها را از بین ببرید. بازی با ارائه یک فضای گسترده از منظومه شمسی، که در آن 100 سیاره، 30 سیستم خورشیدی و ... گنجانیده شده است، می تواند شما محو خود کند.





قابل اجرا در اندروید 3.1 و بالاتر
حجم بازی: 6.6 مگابایت


حجم دیتا: 954.3 مگابایت


بازی استراتژیک Plague Inc
یک نوع ویروس کشنده در سراسر کره ی زمین پخش شده است و تلفات جبران ناپذیری را به جامعه بشری رسانده است، در بازی Plague Inc شما وظیفه دارید آنتی بیوتیک مناسب برای مقابله با ویروس کشنده را پیدا کنید.




قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 28.1 مگابایت


بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 Plants vs. Zombies
زامبی ها وارد حیاط خانه شما می شوند و می خواهند مغز اعضای خانه رو بخورند و شما باید با کاشتن گیاهان از خانه ی خود دفاع کنید. در هر مرحله از بازی لحظه به لحظه به تعداد گیاهان و زامبی ها افزوده می شود و بازی مهیج تر می شود و نیاز به سرعت عمل بیشتری دارد.





قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 6.6 مگابایت



حجم دیتا بازی: 178.4 مگابایت


 بازی Rayman Fiesta Run
اگر با بازی سونیک سگا آشنا هستید، این بازی هم یک گیم جذاب در این سبک است. شما در این بازی به عنوان یک فرد کارتونی به نام ریمن ظاهر می شوید و وظیفه دارید که به مکان های خطرناک بروید و با پریدن از پرتگاه ها مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.




حجم بازی: 6.6 مگابایت


حجم دیتا: 93.7 مگابایت


بازی مبارزات بوکس Real Boxing
در این بازی باید شما یکی از شخصیت های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به مصاف 30 رقیب قدرتمند از سراسر جهان بروید، تمامی آن ها را شکست دهید تا به کمربند قهرمانی برسید. از ویژگی های اصلی این بازی امکان مبارزه کردن به صورت گروهی با افراد واقعی است یعنی شما می توانید با دوستان خود در سراسر جهان به مبارزه بپردازید. از دلایل محبوبیت بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی و عالی، صداهای هیجان انگیز، یافتن مخالفان تیم تان به صورت آنلاین و ... اشاره کرد.




قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 9.7 مگابایت


حجم دیتا: 233 مگابایت


Call of Duty: Strike Team
در بازی ندای وظیفه شما یک تجربه گرافیکی و زیبا را در تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود مشاهده خواهید کرد. با تیم خود وارد میدان نبرد شوید و با تمام قدرت دشمنان را از بین ببرید. در این بازی شما مجهز به انواع سلاح های جنگی از جمله: هواپیما و تانک هستید. داستان این بازی روایتگر سال 2020 میلادی است، حال وقت آن است که به سال 2020 سفر کنید.





حجم بازی: 29.1 مگابایت


حجم دیتا: 881 مگابایت
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر


امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
خووووب بووود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالی بود ممنون.اگه میشه بازی clash of king آفلاین رو هم درون سایتتون قرار بدین.با تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
اره راست میگه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۲:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
من منتظر پاسخگویی هستما
Germany
مبین
۲۳:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
فایل دیتا را در بازی بوکس را کجا قرار دهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی امانی
۲۳:۵۷ ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
دیتا چجوری باید نصب شه؟ کسی نیست جواب بده؟
Iran (Islamic Republic of)
Demi God
۱۴:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۳
سلام لطفا بنویسید چطوری دیتا ها رو نصب کنیم
ممنون
آخرین اخبار