حکیمی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حزب اراده ملت ایران در سال 92 پرکار بود/ بحث‌های جدی انتخاباتی 6 ماه اول 93 تدوین می‌شود

دبیرکل حزب اراده ملت ایران فعالیت حزب متبوع خود در سال 92 را فعال دانست و گفت: بحث‌های جدی انتخاباتی را در 6 ماه اول سال 93 پیگیری می‌کنیم.

"احمد حکیمی‌پور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  حضور فعال حزب متبوعش در انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری را از اهداف محقق شده در سال 92 دانست و اظهار داشت: در خلق حماسه سیاسی نیز که شعار سال نامگذاری شده بود در حد توانمان تلاش کردیم.

وی راه‌اندازی دفتر، دبیرخانه و سایت حزب اراده ملت را از دیگر اهداف محقق شده عنوان کرد و ادامه داد: کنگره سراسری حزب طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بهمن 92 برگزار شد، همچنین دفتر جدید حزب که سال‌ها نیمه فعال بود و فعالیت کمرنگی داشت، آغاز به کار کرد.

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه لوگوی اراده ملت در سال 92 رونمایی شد، افزود: در سالی که گذشت 4 کمیته از مجموع 7 کمیته کاری حزب فعال شدند، که 3 کمیته آن در سال 93 پیگیری خواهد شد.

حکیمی‌پور پیرامون برنامه‌ها و اهداف حزب اراده ملت در سال 93 گفت: عمده برنامه‌های ما در سال آینده آموزش و تدوین استراتژی انتخاباتی ویژه مجلس آینده خواهد بود، ضمن اینکه تعداد شعب استانی حزب را نیز افزایش خواهیم داد.

وی با بیان اینکه حزب اراده ملت سال 92 را خوب و پرکار سپری کرده است، تصریح کرد: در پایان سال 93 نیز کنگره‌ای برای انتخابات داخلی  و شورای مرکزی خواهیم داشت، کنگره‌های حزبی ویژه انتخابات داخلی هر دوسال یکبار برگزار می‌شود که در میانه آن نیز کنگره‌ای فوق‌العاده تشکیل می‌شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران خاطرنشان کرد: در کنگره امسال بحث‌های پیرامون انتخابات مجلس دهم را آغاز کرده‌ایم که مباحث تدوین‌ شده آن را در 6 ماه اول سال 93 به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار