گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دادن تذکر و پرسش سئوال از وزرا حق نمایندگان است

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی تذکر به وزرا را حق نمایندگان مجلس دانست و گفت: البته برخی انتقادات شاید درست باشد ولی با توجه به مدت زمان کوتاه حضور آنان اخطار گرفتن وزرا شاید کمی زود بوده باشد اما این اقدام بر اساس قانون از حقوق نمایندگان محسوب می شود.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش های خود به منظور تبدیل شدن فرمانداری شهرستان شهریار به فرمانداری ویژه به جهت جمعیت 700 هزار نفری  این شهرستان اظهار کرد: این پرونده مورد تصویب وزارت کشور قرار گرفت اما در هیئت دولت مطرح نشد.

وی افزود: دلایل سیاسی مانع از مطرح شدن این پرونده در هیئت دولت شد اما در صورتی که این دلایل سیاسی وجود نداشت قطعا این پرونده به تصویب می رسید.

نماینده مردم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره کارت زردهای نمایندگان به وزرا در این مدت کوتاه و انتقاد برخی از مسئولان دولتی بیان کرد: نمایندگان مجلس نمی خواهند وقت وزرا را بگیرند و آنها را از انجام امور کشوری بازدارند اما گاهی اوقات مجبور به انجام این کار می شوند.

گروسی ادامه داد: وجود تعداد زیادی پروژه های ناقص در کشور که تکمیل آنها بر دوش دولت یازدهم افتاده است از جمله مسائلی است که نمایندگان را نسبت برعملکرد وزرا حساس کرده است و از آنها سوالاتی مطرح می کنند.

وی در خصوص این پروژه های نیمه کار گفت: برای مثال در خصوص همین پروژه بیمارستان313تخت خوابی امام خمینی شهرستان شهریار که وارد19 سالگی شده و 3 رییس جمهور مختلف را به خود دیده است اما همچنان به بهره برداری نرسیده و اگر بیش از این به طول بینجامد گواه این سخن است که مسئولان دولت یازدهم نیز همچون سایر دولت ها تنها وعده داده اند و هیچ عزمی برای عملی ساختن آنها ندارند.

گروسی بار دیگر تذکر به وزرا را حق نمایندگان مجلس دانست و افزود: البته برخی انتقادات شاید درست باشد ولی با توجه به مدت زمان کوتاه حضور آنان اخطار گرفتن آنها شاید کمی زود بوده باشد اما این اقدام بر اساس قانون از حقوق نمایندگان محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار