استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد

استاندار تهران درباره پروژه‌های نیمه کاره موجود در استان تهران گفت: پروژه‌هایی که بالای 80 درصد آنها تکمیل شده باشد اعتبارات لازم به آنها اختصاص خواهد یافت تا آماده بهره برداری شوند.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعالیت های استانداری تهران در ایام الله دهه فجر در این استان اظهار کرد: به پاس گرامیداشت فرارسیدن ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در استان تهران مجموعا تعداد 580 پروژه به افتتاح رسید.
 
وی درباره میزان بارمالی این تعداد پروژه ها گفت: تعداد پروژه های ذکر شده مجموعا ارزشی حدود 540 میلیارد تومان داشته است که امیدواریم اثرات مفیدی را برای مردم داشته باشد زیرا و همچنین پروژه های ذکر شده اغلب در زمینه های مختلفی چون کشاورزی و صنعتی بوده است که هریک از آنها به نوعی نیاز مردم ساکن در آن منطقه بود.
 
وی درباره پروژه های نیمه کاره موجود در شهرستان های استان تهران نیز بیان کرد: پروژه هایی که بالای 80 درصد آنها تکمیل شده باشد اعتبارات لازم به آنها اختصاص خواهد یافت تا آماده بهره برداری شوند.
 
استاندار تهران گفت: برای این قبیل پروژه ها از سوی دولت تمهیدات ویژه دیده شده تا با شرایط خاصی به بخش خصوصی واگذار شوند و امکان مشارکت مردم در ساخت آنها فراهم شود و هرزمان که طرح مذکور از سوی دولت به استانداری تهران ابلاغ شود این نهاد آمادگی دارد تا این اقدامات را در تمام استان تهران عملی سازد.
 
هاشمی با اشاره به اولیت بندی پروژه ها در استانداری خاطرنشان کرد: پروژه های موجود در استان تهران بر اساس میزان نیاز مردم منطقه به آن و چند فاکتور دیگر اولویت بندی شده و اعتبارات لازمه را جهت تکمیل دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار