در چاقوکشي در بازاری در چين چند تن کشته يا مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردین، در درگیری و چاقوکشی در بازاری در چین تعداد نامعلومی کشته یا مجروح شدند.

پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین گزارش داد: در پی درگیری مرگبار با چاقو در بازاری در شهر چانگشا مرکز استان هونان در جنوب چین که امروز جمعه رخ داد، پلیس یک تن را به ضرب گلوله کشت و یک تن دیگر را بازداشت کرد و چند نفر نیز متواری شدند.

در این حادثه چند تن کشته یا مجروح شدند که جزئیات این حادثه و تعداد تلفات هنوز مشخص نیست. یک تصویر غیرمتحرک در تلویزیون ایالتی هونان از درگیری بین فروشندگان حکایت دارد. اما یک گزارش رادیویی حاکی از درگیری بین فروشندگان و مشتریان است که از جمله یک زن فروشنده کشته شد.

یک مقام دفتر تبلیغات دولتی هونان تایید کرد که حادثه امروز کشته ها و مجروحانی بر جای گذاشت اما به جزئیات دیگری اشاره نکرد.

در اول مارس نیز در حادثه مشابهی پنج مهاجم بدون هیچ هشداری با چاقو به رهگذران در ایستگاه قطار کونمینگ حمله کردند که به کشته شدن بیست و نه و مجروح شدن تعداد بیشتری انجامید. در آن مورد دولت چین جدائی طلبان منطقه شینجیانگ در شمال غربی این کشور را عامل آن حادثه معرفی کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار