برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون با دو غایب بزرگ!

جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در حالی قرار است فردا 24 اسفند ماه برگزار شود که سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بانوان در این جلسه غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز قرار است فردا 24 اسفند ماه برگزار شود و به نظر می رسد یکی از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت، فهرست بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ژاپن است اما این در حالی است که سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بانوان به دلیل حضور در جلسه جهانی فیزو عازم کره جنوبی است و در این جلسه غایب خواهد بود.
 
منیژه ابری دیگر نماینده بانوان هم که در بیشتر جلسات کمیته فنی حضور داشت در خارح از کشور به سر می برد و به طور قطع جلسه فردا را از دست داده است، با این وجود به نظر می رسد قرعه کشی برای اینکه کدام یک از بانوان به مسابقات ژاپن اعزام شوند از طریق مردان انجام شود.
 
البته گیاهی به تازگی به عنوان نایب رئیس بانوان حکم گرفته است با فرض اینکه وی نیز در جلسه حضور داشته باشد پیش بینی می شود با توجه به شناخت محدودی که از بانوان این رشته ورزشی در این مدت کم فعالیت خود دارد نتواند حامی خوبی برای حقوق آنها باشد باید دید مردان برای بانوان اعزامی چه تصمیمی خواهند گرفت.
برچسب ها: تنیس ، جلسه ، لیموچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار