نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : خط ولایت ، خط خدمتگزاری به مردم است و تکریم آنان سبب ایجاد خوش بینی به مسئولان و نظام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، آیت الله سید احمد خاتمی در جمع مردم سیرجان ، با اشاره به دخالت آمریکایی ها در وقایع کشور اوکراین ،افزود: دشمنان اگر می توانستند همین بلایی که بر سر مردم اوکراین آوردند ، در سال 88 بر سر ملت ایران هم می آوردند اما با هوشیاری و ولایتمداری مردم نتوانستند.

وی به برخورد عزتمندانه در مسائل خارجی پیرو خط ولایت تأکید و خاطرنشان کرد : سفر اشتون به ایران و دیدار با فتنه گران آن هم وقتی که بعد از مسئله هسته ای ، مسئله حقوق بشر را در ایران مطرح می کنند ، جای تأمل دارد.

آیت الله خاتمی همچنین در تبیین ابعاد زندگانی پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) ،حمایت ایشان از ولایت و فدا کردن جان خویش در راه ولایت به عنوان یک الگو را یادآور شد.

آیت الله خاتمی به بیانات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: در عرصه جنگ اقتصادی لازم است ملت و دولت مشارکت کنند.
امام جمعه موقت تهران حمایت رهبری از روسای جمهور در هر دولت را برای ادامه کار و تلاش آنها در مسیر نظام اسلامی عنوان کرد و گفت : این حمایت موجب نمی شود تا عملکرد دولت ها نقد نشود و ولایت مطلقه فقیه این است که اختیارات حکومتی ائمه معصومین(ع) ، در عصر غیبت به ولی فقیه واگذار می شود و باید دید ولایت مدار کیست و ولایت مداران چگونه عمل می کنند./س

برچسب ها: ولایت ، خدمتگزاری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.