رئیس انجمن سپک تاکرا:

لیگ جهانی تجربه ای ارزنده بود/ حمایت علیپور باعث صعود ایران به لیگ جهانی شد

حضور تیم ملی سپک تاکرا ایران در رقابت های معتبر لیگ جهانی فرصت خوبی بود تا ملی پوشان و مربی این تیم تجربیات خوبی کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا با مثبت ارزیابی کردن حضور تیم ملی در رقابت های جهانی ابراز امیدواری کرد تا این تجارب بتواند در بازی های آسیایی 2014 به ایران کمک بسیار کند.

نایب رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا اظهار داشت: بدون تردید حضور تیم ملی سپک تاکرا ایران در لیگ جهانی فصل 2014-2013 یکی از نکات مثبت این رشته در سالی که در آن قرار داریم است.

حضور در 4 مرحله این لیگ که به ترتیب در کشورهای هندوستان،تایلند و مالزی (دوبار) برگزار شد تجربه ارزنده ای به این رشته در ایران داد که بدون تردید می تواند در رشد آن کمک کند.

تا پیش از دور فینال این رقابت ها که چندی پیش در مالزی به پایان رسید تیم ایران با مجموع 520 امتیاز در رده پنجم قرارداشت و این احتمال می رود در نهایت در رده بندی نهایی در رده هفتم جهان قرار گیرد که در میان 13 تیم برتر جهان از نکات مثبت محسوب می شود.

آزاد در ادامه افزود:موفقیت ایران در اولین حضورش در لیگ جهانی باعث شد تا فدراسیون جهانی تیم ما را برای حضور در دومین دوره جام جهانی این رقابت ها که خرداد ماه سال آینده در تایلند برگزار خواهد شد دعوت کند.

حتی دبیر کل فدراسیون جهانی این قول را داده است که تمامی هزینه های سفر ایران اعم از بلیت هواپیما،ترانسفر،هتل و غذا برای حضور در این مسابقات را از طریق اسپانسرها پرداخت کند.
رییس انجمن سپک تاکرا افزود:بدون شک تجربه شرکت در لیگ جهانی می تواند به موفقیت بیشتر ما در بازی های آسیایی 2014 کره کمک بسیار کند و در نهایت باعث شود تا تیمی موفق در اینچئون باشیم.

بازی با تیم های ژاپن، چین، تایلند، هند، اندونزی ، مالزی و .... باعث می شود تا ملی پوشان ایران با تجربه بهتری در بازی های آسیایی به میدان بروند.برنامه های آمادگی برای حضور موفق در بازی های آسیایی را از اول سال جاری با قدرت آغاز خواهیم کرد.

آزاد در پایان با تشکر از محمد علیپور ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی به خاطر حمایت هایش گفت:از اینکه علیپور نسبت به رشد سپک تاکرا در ایران اینقدر علاقه‌مند است خوشحالم.ایشان در سفر اخیر تیم ملی به مالزی در کنار تیم بود و به خوبی با شرایط تیم های آسیایی و ملی پوشان ایران آشنا شد و بدون تردید این مسئله می تواند در حمایت های ایشان بخصوص برای حضور موفق در بازی های اینچئون نقش مهمی داشته باشد.

حمایت بی بدیل علیپور در صعود سپک تاکرای ایران به مسابقات معتبر لیگ جهانی نقش اساسی داشت که نباید آنرا از نظر دور داشت.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار