پس از تصویب بیانیه دولت جدید لبنان با در نظر گرفتن نقش مهم مقاومت ، مقامات حزب الله خشنودی خود را اعلام کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پس از تصویب بیانیه دولت جدید لبنان با در نظر گرفتن نقش مهم مقاومت ، مقامات حزب الله خشنودی خود را اعلام کرده و لبنان بدون مقاومت را در منطقه و جهان بی اثر خواندند.

"محمد رعد" رییس فراکسیون پارلمانی وفای به مقاومت با اشاره به اینکه مقاومت، در بیانیه دولت جدید مورد توجه قرار گرفته است، گفت: ما خواهان آن هستیم که دولت جدید از پارلمان رای اعتماد بگیرد چرا که دارای وظایف سنگینی است از جمله اینکه باید اوضاع امنیتی را تحت کنترل درآورد و وضعیت معیشتی مردم را که تحت فشار اقتصادی هستند بهبود دهد.

"سید هاشم صفی الدین" رییس شورای اجرایی حزب الله هم گفت: سیاستمداران لبنانی باید بدانند و این حقیقت باید در میان نسلها و مردم بماند و این مساله در اصول سیاسی، فرهنگی و تربیتی کشور وارد شود که لبنان بدون مقاومت هیچ است و در منطقه و جهان جایگاهی نخواهد داشت. 

"شیخ نبیل قاووق" نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه مقاومت برای هیچ حزب و طایفه و منطقه ای برتری بر دیگران ایجاد نمی کند گفت: کسانی که در انتظار فرصتی برای سرنگونی مقاومت هستند به خواسته خود نمی رسند بلکه فقط به دستاوردهای مقاومت اهانت می کنند.

"علی فیاض" نماینده پارلمان و عضو حزب الله هم تدوین بیانیه دولت را موفقیتی برای مقاومت خواند و افزود: آنچه در بیانیه دولت آمده است با ادبیات مقاومت مطابقت دارد و در راستای بیانیه دولتهای قبلی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار