"خشایار راد "شب عید با "مسابقه ازدواج" می‌آید

"خشایار راد" بازیگر شب عید با "مسابقه ازدواج" مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آثارآماده پخش خود "ویژه نوزوز" به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی را با نام"رفیق" به سفارش اصفهان برای پخش از شبکه تهران بازی کردم.  
 
وی افزود: در این مجموعه نقش رئیس یک کارخانه را بازی می‌کنم که دوستم از طریق روزنامه من را پیدا می‌کند و ماجراهایی در پی این آشنایی قدیمی رقم می‌خورد.  
 
وی ادامه داد: در این مجموعه با بازیگرانی چون شهرام قاعدی، شهره سلطانی و فلور نظری همبازی هستم را در خصوص مجموع نوروزی "ما فرشته نیستیم" اظهار داشت: مجموعه 13 قسمتی "ما فرشته نیستیم" عید نوروز را با بازگیرانی چون علی صادقی، محمد رضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، شهره لرستانی و نرگس محمدی همبازی هستم.
 
وی در خصوص نقش خود افزود: در این مجموعه نقش برادر زن شریفی‌نیا را بازی می‌کنم که به خاطر پا در میانی در زندگی خواهرش وارد درگیری‌های با داماد خانواده می‌شود.   
 
وی در پایان در مورد تله فیلم "مسابقه ازدواج" خاطر نشان کرد: تله فیلمی ویژه شب عید را با بازیگرانی چون امیر حسین رستمی، عباس جمشیدی و . . . همبازی بودم، ماجرای این تله فیلم در خصوص شرکتی با شعبات مختلف است که یکی از این مدیران برای تامین شعبه جدیدی باید عازم کیش شود اما شرط رفتن متاهل بودن آنی مدیر است و این شرط ماجراهای عجیب و خنده‌داری را رقم می‌زند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شب ، عید ، مسابقه ، ماجرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار