امامزادگان و بقاع متبرکه میعادگاه مردم در لحظه تحویل سال نو اند

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم ایران اسلامی در سال های اخیر و در لحظه تحویل سال نو ، در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور پیدا می کنند که این موجب افتخار ومسرت است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبدالرضا عابد صبح امروز در همایش سراسری مسئولان بازرسی ادارات اوقاف استان ها با بیان اینکه بازرسی در برنامه ها و اقدامات پایان سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، اظهار داشت: این نشست با هدف تعیین نقشه راه و ماموریت های بازرسی در راستای تحقق اهداف سازمان و منویات نماینده ولی فقیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه وظایف بازرسان در سازمان و استان ها باید تعیین شود ، افزود: با انجام بازرسی ها باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرد و در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نواقص گام برداشت.
عابد با اعلام اینکه سازمانی پویاست که از فرصت ها بهره گیری و با برنامه ریزی مدون عمل کند ، تصریح کرد: با تعیین نقشه راه و تعیین اهداف بازرسی ، نتایج صحیح را کسب خواهیم کرد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه بازخورد بازرسی ها باید در تصمیم گیری های سازمان اوقاف تاثیرگذار باشد ، ادامه داد: طرح های آرامش بهاری و یاس نبوی به عنوان برنامه های راهبردی سازمان در کل کشور تاثیرگذار است و بازرسی ها وظیفه رصد و نظارت بر نحوه اجرا را برعهده دارند.

وی برگزاری باشکوه طرح نوروزی آرامش بهاری را خلق حماسه ای دیگر از سوی اوقاف دانست و افزود: مردم ایران اسلامی در سال های اخیر و در لحظه تحویل سال نو ، در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور پیدا می کنند که این موجب افتخار ، خوشحالی و مسرت  است و با اجرای طرح هایی همچون آرامش بهاری، میزبانی شایسته برای مردم عزیز ایران خواهیم بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: بقاع ، متبرکه ، میعادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار