بیش از 7 میلیون گردشگر خروجی داریم

رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: براساس آمار در سال 91، 7 میلیون و500 هزار نفر گردشگر خروجی داشتیم که این آمار نسبت به گردشگران ورودی رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم معرفی اقدامات ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که صبح امروز درسازمان میراث فرهنگی برگزار شد گفت: پس از گذشت سال‌ها با تدبیر دولت و رئیس جمهور هماهنگی، نظارت و کنترل سفرها در ایام نوروز در داخل کشور انجام گرفته و امیدواریم در آینده بتوانیم خدمات بهتری برای مردم ارائه کنیم.
 
وی افزود: در بخش گردشگری جدا از مسائل مربوط به خدمات رسانی گردشگری به مردم سیاست کلی سازمان میراث فرهنگی مثبت کردن تراز گردشگری در تعامل با دنیا است.
 
سلطانی‌فر تصریح کرد: آمارهای مختلفی در سال 91 دریافت کردیم به طوری‌که تعداد گردشگران خروجی ما 4 میلیون و 300 هزار نفر بوده که این تعداد از گردشگران ورودی مان بیشتر است.  
 
معاون رئیس جمهور اظهار داشت: بیش از 7میلیون و 500 هزار نفر گردشگر خروجی داریم ، که بخش عمده‌ای از آن مربوط به سفرهای ایرانیان به  عتبات عالیات و مکه مکرمه است.    
 
وی افزود: این آمار تراز خوبی نیست و به دنبال هستیم تا با بسیج امکانات در آینده به سمت گردشگر ورودی برویم.  
 
سلطانی‌فر تصریح کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر بر اساس مصوبه هیئت دولت تشکیل شد و طی دو ماه گذشته هماهنگی‌های مورد نیاز میان دستگاه‌های مختلف صورت گرفت.
 
رئیس سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: تجربیات خوبی در این زمینه به دست آمد و تقریبا تمام دستگاه‌های عضو با جدیت حضور پیدا کردند و در ایام نوروز نظارت بیشتری به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران صورت خواهد گرفت. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نوروز ، گردشگر ، فرهنگی ، تدبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار