تاکيد جهاد اسلامی بر ادامه مقاومت در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستی

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد این جنبش برای مقابله با هر گونه حملات احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی دارد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری سما، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه  اعلام کرد این جنبش برای مقابله با هر گونه حملات احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی دارد .

رمضان عبد الله شلح  گفت : جهاد اسلامی علاقه‌ای به تشدید خشونت و درگیری ندارد اما جنگی بر این جنبش تحمیل شود ، با تمام قوا مبارزه خواهد کرد .

 عبد الله شلح تصریح کرد مقاومت فلسطین در نوار غزه با امکانات محدود خود توانسته است معادله بازدارندگی و پایداری را در برابر حملات  رژیم صهیونیستی برقرار سازد .

 دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود مقامات مصر برای کنترل اوضاع و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها در نوار غزه  مثبت عمل کردند.

رمضان عبد الله شلح با اشاره به  همکاری و همسویی کامل بین جهاد اسلامی و جنبش حماس در نوار غزه ، تصریح کرد جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین  در زمنیه حق مقاومت در برابر هر گونه تجاوز اسرائیل  علیه مردم فلسطین کاملا  هماهنگ و  متحد هستند .

 رمضان عبد الله شلح گفت: سلاح جهاد اسلامی و مقاومت در فلسطین  در واقع سلاح مستقل فلسطین  در برابر جنایت‌های اسرائیل است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار