نیشابوری مطرح کرد

جریان‌سازی احزاب اصلاح‌طلب و میانه‌رو در انتخابات ریاست‌جمهوری مهمترین رخداد در سال 92

سخنگوی حزب اسلامی کار مهمترین رخداد سیاسی احزاب را در سال 92 جریان‌سازی در روند انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی با فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار خود به عنوان جریان‌ساز در انتخابات یازدهم مطرح بودند.

"محمد نیشابوری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مهمترین رخداد سیاسی احزاب را در سال 92 جریان‌سازی در روند انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی با فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار خود به عنوان جریان‌ساز در انتخابات یازدهم مطرح بودند.  
 
وی افزود: اتحاد میان احزاب اصلاح‌طلب و میانه‌رو در اجماع کاندیداتوری "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی" مسئله بسیار مهم و تاثیرگذاری در روند فعالیت این گروه‌های سیاسی در سال 92 بود.  
 
سخنگوی حزب اسلامی کار به نقش دولت یازدهم درباره عملکرد و فعالیت احزاب سیاسی در کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به رکودی که گروه‌های سیاسی حزبی در کشور طی 8 سال با آن مواجه بودند دولت یازدهم توانست با اراده جدی و شکلی منسجم از احزاب و گروه‌های سیاسی در جهت برنامه‌ریزی‌های آینده برای کشور به ایفای نقش بپردازند.  
 
نیشابوری گفت: نشست وزیر کشور با احزاب و شخصیت‌های سیاسی، بررسی بازگشایی خانه احزاب و بررسی لایحه قانون احزاب از جمله اقدامات قابل ذکر و پسندیده در این زمینه از سوی مسئولان دولتی است.  
 
این فعال سیاسی بیان داشت: امیدواریم در نتایج حاصله از نشست‌های وزیر کشور با احزاب و لایحه قانون احزاب، لایحه‌ای از سوی وزارت کشور تنظیم و به دولت ارسال شود.  
 
سخنگوی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: امیدواریم حسن‌نیت و روندی که طی 7 ماه گذشته از سوی دولت یازدهم در عملکرد گروه‌های سیاسی احزاب و سازمان‌های مردم نهاد آغاز شده در آینده تداوم داشته باشد و با توجه به دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال 94 حرارت و گرمایی که از طریق دولت به احزاب در کشور دمیده شده، ادامه یابد تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور باشیم.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار